E34:ssa on tällainen "function check" eli valo palaa hetken kun sytytysvirta kytketään päälle. E30:sä toiminta on testattava pitkän kaavan mukaan esim. tankin anturin johdoista tai peräti nostamalla anturia ylös tankista.
Arvasin kyllä, että joku viisastelija löytyy.
Katsoppa kun isi ei omista öljylähdettä eikä bensa-asemaa.
Ja jos liikkuu muuallakin kuin äidin pihan ja paikallisen esson välillä saattaa tankki mennä melko kuivaksi!
Kun toi 325i ei todellakaan kulje millään pyhällä hengellä :(b)
Että jos jollain olis joitain rakentavampia ehdotuksia :?:
Mene töihin vitun köyhä
Voidaan kyllä vertailla tilinauhuja pikkupoika!
No mitä sä köyhä jännittäjä sitte itket kulutusta, jos on massia tankata ja oot kovissa tienesteissä
Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Mikä mättää kun bensavalo palaa nyt kokoajan? Ajoin isosta töyssystä missä pohja sai kolauksen ja sen jälkeen on palanut jatkuvasti. Laitoin enempi bensaa tankkiin ja viisari nousee hetkeksi muttei sekään enää kunnolla näytä.
Tätä ennen toiminut täydellisesti.
Mikä mättää kun bensavalo palaa nyt kokoajan? Ajoin isosta töyssystä missä pohja sai kolauksen ja sen jälkeen on palanut jatkuvasti. Laitoin enempi bensaa tankkiin ja viisari nousee hetkeksi muttei sekään enää kunnolla näytä.
Tätä ennen toiminut täydellisesti.
Takapenkin alta kaivat esille sen tankin anturin ja tarkastat olisko se "koho" jotenki jumiutunu
Muistaakseni opiskelijavalolle menee virtapiirikaavion mukaan oma piuhansa. Kun tankissa on riittävän vähän soppaa piuha maadoittuu ja valo palaa. FAQ-alueelta E30 virtapiirikaavio esiin ja tutkimaan kytkentöjä.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Katoin takapenkin alla olevat johdot ja olivat kunnossa, eikä kohokaan ollut jumissa. Valo palaa vieläkin kokoajan eikä mittarin viisari liikahda ollenkaan enää. Vinkkejä?
Katoin takapenkin alla olevat johdot ja olivat kunnossa, eikä kohokaan ollut jumissa. Valo palaa vieläkin kokoajan eikä mittarin viisari liikahda ollenkaan enää. Vinkkejä?
No sille polttimolle tulee +15 virta eli saa jännitteen aina kun sytytysvirta on kytkettynä. Nyt vaan tutkit mistä ja miksi se saa koko ajan maadoituksen kun kerran palaa jatkuvasti. Edelleen se virtapiirikaavio löytyy FAQ:sta jonka avulla voi mittailla virtapiirin.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Viimeisimmän säädön jälkeen on ainakin toistaiseksi mittarin viisari toiminut mutta vieläkin palaa valo kokoajan. Koitan kattoa tuota virtapiiriä jos siitä nyt jotain tajuais.
No sille polttimolle tulee +15 virta eli saa jännitteen aina kun sytytysvirta on kytkettynä. Nyt vaan tutkit mistä ja miksi se saa koko ajan maadoituksen kun kerran palaa jatkuvasti. Edelleen se virtapiirikaavio löytyy FAQ:sta jonka avulla voi mittailla virtapiirin.
Toivottavasti +12V jännite... Laturin pyöriessä jotain 13-14V väliltä riippuen laitteiston kunnosta.
Pitäs kanssa E28:sta kaivaa tuo koho esiin kun bensamittari touhuilee välillä omiansa eiä tuo valo ole palanut meikäläisen aikana koskaan.
Comment