Kun painan kaasun pohjaan esim vitonen silmässä niin kierrokset nousee, mutta alkaa kiihtymään vasta hetken päästä. Sutimaan tuskin alkaa kun tekee samaa nopeuden ollessa 70km/h tai 120km/h. Nopeusmittari ei siis reagoi kuin vasta hetken päästä. Jos pidän kaasun pohjassa niin kiihtyy ja jossain vaiheessa luisto loppuu.
Kuitenkin liikkuu hyvin ja pystyy pyörittämään asfaltilla eli ei ajoa haittaa periaatteessa kuin vitutuksena kun kierrokset huitelee taivaassa kulutusmittarin säveltäessä.
Auto on siis manuaali lootalla. Mahtaisko vika löytyä laatikosta, kytkimestä vai onko ns vikaa alkuunkaan vai alkaako mahdollisesti toinenpyörä oikeasti sutimaan(Lukkoa ei ole).
Samalla voisin kysyä että mitäs helvettiä meinaa kun Control Check paneelissa palaa Bremslicht valo, viittaa vissiin jarruvaloihin. VÄlillä tuon saa pois painamalla jarrua, mutta välillä CC paneeliin jää ledi palamaan vaikka naputtelisin sitä Check nappulaa ja "Check" teksti olisi mittaristosta sammunut.
Kuitenkin liikkuu hyvin ja pystyy pyörittämään asfaltilla eli ei ajoa haittaa periaatteessa kuin vitutuksena kun kierrokset huitelee taivaassa kulutusmittarin säveltäessä.
Auto on siis manuaali lootalla. Mahtaisko vika löytyä laatikosta, kytkimestä vai onko ns vikaa alkuunkaan vai alkaako mahdollisesti toinenpyörä oikeasti sutimaan(Lukkoa ei ole).
Samalla voisin kysyä että mitäs helvettiä meinaa kun Control Check paneelissa palaa Bremslicht valo, viittaa vissiin jarruvaloihin. VÄlillä tuon saa pois painamalla jarrua, mutta välillä CC paneeliin jää ledi palamaan vaikka naputtelisin sitä Check nappulaa ja "Check" teksti olisi mittaristosta sammunut.
Comment