Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 pito ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pts
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2005
    • 478
    • nummela

    e30 pito ongelma

    minkä laisi muutoksia kannattaa lähtee tekemään että e30 taka camberin sais säädettäväksi. tällä hetkellä ´takana kynäjouset ja on kokeiltu matalaa/korkeaa/löysää/kovaa jousta ja iskaria ei auta. paikaltaan lähteminen 205/55/16 renkailla on mahdoton ilman tolkutonta sutimista.
    bmw e30 823hv/860nm
    1/4mile 8.9/247
  • Veltsu
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2005
    • 886
    • Varkaus

    #2
    Originally posted by pts View Post
    minkä laisi muutoksia kannattaa lähtee tekemään että e30 taka camberin sais säädettäväksi. tällä hetkellä ´takana kynäjouset ja on kokeiltu matalaa/korkeaa/löysää/kovaa jousta ja iskaria ei auta. paikaltaan lähteminen 205/55/16 renkailla on mahdoton ilman tolkutonta sutimista.
    Saiko taka-kelkkaan jotain epäkeskopuslia Eikö leveempi nakki auttas, johan tuo 205 nakki sutii vakio 325i:lla...

    Comment

    • S.Kaulaote
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2006
      • 1579
      • Woikkaalla

      #3
      Mä sanoisin että vaihdat noi matalaprofiilirenkaat hevonvittuun!!
      Kokeiles jotaan isompiprofiilista nakkia. :think tai sitten sulla vaan ihan liikaa poweria!!
      Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

      -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
      -Mitsubishi "runkkari"

      Comment

      • ZoMbiE
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2003
        • 2583
        • Lohja, Virkkala

        #4
        Sinne saa epäkeskopuslia, joilla saa korjattua noi kulmat, mutta hiukan casteri kärsii, mutta se nyt on aika samantekevää ,kun se ei niin paljoa kärsi. Nyt just en muista sivua,jossa oli se säätäminenkin tarkemmin selitetty, mutta joku lontoon kielinen sivusto se oli.
        Ja ne puslat tulee sinne tukivarsiin..

        Comment

        • Jonsku
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 4647
          • Tuusula

          #5
          Tuolta mallia: http://e30m3performance.com/installs..._sub/index.htm

          Eli takatukivarsien kiinnityspisteet säädettäviksi. Itselläni on tuollainen viritelmä (mortimer - nimimerkillä kirjotteleva myy säätölattoja), tosin auto vielä aivan palasina joten toimivuudesta en osaa sanoa mitään.
          E39 epäkeskopultit & mutterit käyt vielä hakemassa paikallisesta bmw-liikkeestä niin säätäminen käy kuin tanssi
          ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
          ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
          ex. Alpina D10 Touring #33/94
          ... and many more

          Comment

          • BmwPunisher
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 7629
            • Lemu

            #6
            Originally posted by S.Kaulaote View Post
            Mä sanoisin että vaihdat noi matalaprofiilirenkaat hevonvittuun!!
            onko 205/55-16 mielestäsi matalaprofiili rengas?
            mitä sitten tollaset 215/40-16 kumit ovat?
            E70 X5 30d

            Comment

            • dunkelblau
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2003
              • 1151
              • Uusimaa

              #7
              Originally posted by BmwPunisher View Post
              onko 205/55-16 mielestäsi matalaprofiili rengas?
              mitä sitten tollaset 215/40-16 kumit ovat?
              Alimittaset.
              "Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎