Suunnittelin tuossa laittavani omaan autoon H&R vakaajat mutta tulin siihen tulokseen että hinta/hyöty suhde on olematon. Kaveri oli hiljattain laittanut juuri tuon H&R:n sarjan ja sanoi että jos olisi tiennyt olisi jättänyt laittamatta ns:500e turhasta. Meinasi että kannattaa ennemmin laittaa 325 vakaajat ja niihin kunnon puslat ja vermeet. Tällähetkellä ei ole itsellä takavakaajaa ollenkaan ja kun vähä lujemmin kanttaa nii perä menee iha kenollee mut keula pysyy sievästi tasossa, tosin montuissa kuuluu pieni kolahdus, juurikin tuo vakaaja kolahtelee. Mut tähän en searchilla vastausta että mitä eroa saan kun vaihdan tuon 325 vakaajat ja kunnon puslat sun muut?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 325 vakaajista?
Collapse
X
-
Kun laittaa nuo "uudet" vakaajat kannattaako vaihtaa tuo osa 8------>http://www.realoem.com/bmw/showparts...39&hg=31&fg=10
en usko että koskaan ennen vaihdettu mutta onko siitä vastaavaa hyötyä.
Ja sitten kun taakse laittaa niin onko tuota osaa 12. autossa jo olemassa vaikka siinä ei koskaan ole vakaajaa takana ollutkaan?---->http://www.realoem.com/bmw/showparts...74&hg=33&fg=45
:thinkE46 328i
REDLINE OILS
UUC Motorwerks
Comment
-
Comment