Aluksi tarkistin mikrokytkinten toiminnan yleismittarilla.
Otin kummatkin sähkömoottorit irti ja putsasin ja rasvasin ne.
Tilasin ebay:stä uuden messinkilaakerin ja sorvasin ja hitsasin uuden akselin korjaussarjaan, koska vanha oli edelliseltä omistajalta irronnut hitseistä. (kuva)
Katon työntötanko oli vääntynyt ja väänsin sen suht oikeaan muotoon ja karkasin sen.
Uudet kaasujouset katon luukkuun (uudet lukkoprikat kuuluivat toimitukseen)
Sitten lelut läjään ja mikrokytkinten säätöön. Toinen istuu kabiinissa painellen sähkökaton katkaisijaa ja toinen kääntää mikrokytkimiä. S1 määrittää kuinka ylös katon takaosa nousee jotta luukku mahtuu kiinni ja S2 määrittää kuinka kauan moottori pyörii jotta katon takaosa laskeutuu luukun päälle.
Voi hyvinkin olla että työntötangon joudun vielä uusimaan joskus mutta mennään nyt näin. Seuraavaksi sisustaa kasaan ja uuden katon liimaus paikoilleen.
Tämän jälkeen aletaan tutkimaan moottorin öljyvuotoa ja vaihdetaan uusi jakohihna.:think saattaa myös olla että kardaanin tukilaakri menee vaihtoon ja vaihdelaatikon takapään stefa + vaihteen siirtäjän stefa joudutaan vaihtamaan...
Edit: sähkökaton katkaisijasta oli johdot irti liittimestä, nämä joutui juottamaan.
Last edited by marse; 15-04-2012, 11:13.
Reason: unohtui 1. asia
Comment