Ainakin isot pojat on puhunu että peset kunnolla sen maton ja sit mattamustaa sprayta tai vinyylisprayta perään. Itellä ei kokemusta ole mut tuntus et tolla vinyylisprayllä vois tulla hyvä. Voi olla tietenki parempi et kokeilee ensin pienelle alueelle joka ei jää näkyviin.
Originally posted by EGoman
on kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiot
Satakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
Minä olen maalannut itseltäni lattiamaton ja katon mustaksi e30.
Itse tein näin, otin lattiamaton kokonaan irti ja imuroin sen kunnolla ja sitten pesin sen painepesurilla ja mäntysuovalla kunnolla puhtaaksi, sitten viikoksi kuivumaan että on kunnolla kuiva.
Sitten ostamaan VHT:n mustaa vinyylimaalia maalikaupasta, ainakin 3 purkkia ehkä vielä enempikin, sitten vaan vetelemään maalia mattoon, kannattaa vetää yksi värikerros kerrallaan eli antaa kunnolla kuivua niiden kerrosten välissä, muuten tuntuu että se matto imee sitä väriä niin pirusti eikä peitä kunnolla.
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
...kuin myös olen käyttänyt aina VHT:n vinyyliväriä, jos jotain rättejä olen maalannut. Ehdottoman laadukasta ainetta ja vedinpä kerran e30:in orkkispenkitkin niillä.
Näyttipä myös uudessa Getarissa Jetasta värjänneen normaalilla mastonin mattamustalla, mutta tiedä sitten sen pitkäikäisyydestä. Saattaa se lattiamatossa pysyäkkin, kun on ns. karvamaista joten imee sen itseensä ja eipä maksa ainakaan paljoa.
...kuin myös olen käyttänyt aina VHT:n vinyyliväriä, jos jotain rättejä olen maalannut. Ehdottoman laadukasta ainetta ja vedinpä kerran e30:in orkkispenkitkin niillä.
Näyttipä myös uudessa Getarissa Jetasta värjänneen normaalilla mastonin mattamustalla, mutta tiedä sitten sen pitkäikäisyydestä. Saattaa se lattiamatossa pysyäkkin, kun on ns. karvamaista joten imee sen itseensä ja eipä maksa ainakaan paljoa.
Kyllähän se mattamusta siinä pysyy, mutta tapauksista riippuen niin se saattaa olla tavallaan "tahmea" ja lika tarttuu paremmin siihen, näin ainakin normisinisen kanssa kävi. Kokeilin muuten kyllä tuohon lattiamattoon yhteen kulmaan tuota mattamustaa ja sitten vinyylimaalilla viereen niin omasta mielestä vinyylimaali peitti paremmin ja näytti paremmalta.
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Itsekkin ajattelin kokeilla VHT:n Vinyl Dyeä (http://www.vhtpaint.com/products/sfID1/7/sfID2/25) oman 323 Ci:n rättikattoon, joka nukkaantumista lukuunottamatta muuten ok (nukka näkyy harmaassa rätissä ikävinä mustina, homeen näköisinä läikkinä).
Onkos kukaan kokeillut kattoon VHT:tä tai muuta vastaavaa - kokemuksia?
Mattamustalla vaan! Eikä ole vaikea pitää puhtaana ja kestää ainakin 5v normaalia käyttöä! Kattoverhoiluun eekolmekympissä toimii sama, ainakin tohon mun rallivehkeeseen vetäsin katon ja näyttää ihan pirun hyvälle!!!
Comment