Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 lattiamaton värjäys?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jubi_
    BTCF Member
    • Dec 2003
    • 572
    • Lieksa

E30 lattiamaton värjäys?

Onko porukka värjäilly sitä lattiamattoa?

Itellä autossa musta sisusta nii siihen sointuvaksi olisi tarkoitus värjäillä, mutta miten?
    E91 320d x-drive -10
    E34 520i touring - 94
    E12 528ia - 79

ex:
    E39 530i m-sport Touring, E46 320d, E39 525iAT,E39 540iaT, 4 x E39 525iA, 3 x E30, E46 320iT m-sport, E53 X5 3.0i manuaali - 02
  • PeteS
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2006
    • 2766
    • Ylivieska

Ainakin isot pojat on puhunu että peset kunnolla sen maton ja sit mattamustaa sprayta tai vinyylisprayta perään. Itellä ei kokemusta ole mut tuntus et tolla vinyylisprayllä vois tulla hyvä. Voi olla tietenki parempi et kokeilee ensin pienelle alueelle joka ei jää näkyviin.
    Originally posted by EGoman
    on kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiot
    Satakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
    E21 315 -81, E39 530iA, Skoda Octavia Rs

Comment

• makkis
      BTCF Member
      • Feb 2005
      • 5152
      • Kouvola, Savisto

Minä olen maalannut itseltäni lattiamaton ja katon mustaksi e30.
      Itse tein näin, otin lattiamaton kokonaan irti ja imuroin sen kunnolla ja sitten pesin sen painepesurilla ja mäntysuovalla kunnolla puhtaaksi, sitten viikoksi kuivumaan että on kunnolla kuiva.
      Sitten ostamaan VHT:n mustaa vinyylimaalia maalikaupasta, ainakin 3 purkkia ehkä vielä enempikin, sitten vaan vetelemään maalia mattoon, kannattaa vetää yksi värikerros kerrallaan eli antaa kunnolla kuivua niiden kerrosten välissä, muuten tuntuu että se matto imee sitä väriä niin pirusti eikä peitä kunnolla.
      Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
      Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
      Virallinen Xhp jälleenmyyjä

Comment

• Rockford
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 8028
        • Pinsiö

...kuin myös olen käyttänyt aina VHT:n vinyyliväriä, jos jotain rättejä olen maalannut. Ehdottoman laadukasta ainetta ja vedinpä kerran e30:in orkkispenkitkin niillä.
        Näyttipä myös uudessa Getarissa Jetasta värjänneen normaalilla mastonin mattamustalla, mutta tiedä sitten sen pitkäikäisyydestä. Saattaa se lattiamatossa pysyäkkin, kun on ns. karvamaista joten imee sen itseensä ja eipä maksa ainakaan paljoa.
        -Dodge Charger -73
        -Mercedes-Benz GLK
        -VW Transporter

Comment

• makkis
          BTCF Member
          • Feb 2005
          • 5152
          • Kouvola, Savisto

Originally posted by Rockford View Post
          ...kuin myös olen käyttänyt aina VHT:n vinyyliväriä, jos jotain rättejä olen maalannut. Ehdottoman laadukasta ainetta ja vedinpä kerran e30:in orkkispenkitkin niillä.
          Näyttipä myös uudessa Getarissa Jetasta värjänneen normaalilla mastonin mattamustalla, mutta tiedä sitten sen pitkäikäisyydestä. Saattaa se lattiamatossa pysyäkkin, kun on ns. karvamaista joten imee sen itseensä ja eipä maksa ainakaan paljoa.
          Kyllähän se mattamusta siinä pysyy, mutta tapauksista riippuen niin se saattaa olla tavallaan "tahmea" ja lika tarttuu paremmin siihen, näin ainakin normisinisen kanssa kävi. Kokeilin muuten kyllä tuohon lattiamattoon yhteen kulmaan tuota mattamustaa ja sitten vinyylimaalilla viereen niin omasta mielestä vinyylimaali peitti paremmin ja näytti paremmalta.
          Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
          Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
          Virallinen Xhp jälleenmyyjä

Comment

• Lasse1957
            Bimmer Rookie
            • Sep 2007
            • 36
            • Vantaa

Itsekkin ajattelin kokeilla VHT:n Vinyl Dyeä (http://www.vhtpaint.com/products/sfID1/7/sfID2/25) oman 323 Ci:n rättikattoon, joka nukkaantumista lukuunottamatta muuten ok (nukka näkyy harmaassa rätissä ikävinä mustina, homeen näköisinä läikkinä).
            Onkos kukaan kokeillut kattoon VHT:tä tai muuta vastaavaa - kokemuksia?

Tässä muuten yhdeltä toiselta foorumilta sisustan yms. maalauksesta juttua: http://www.overdrive.fi/forum/viewto...8322ff5eeff1f7
            E30 323i cabrio -84

Comment

• Pode
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2005
              • 437
              • Muurame

Mattamustalla vaan! Eikä ole vaikea pitää puhtaana ja kestää ainakin 5v normaalia käyttöä! Kattoverhoiluun eekolmekympissä toimii sama, ainakin tohon mun rallivehkeeseen vetäsin katon ja näyttää ihan pirun hyvälle!!!

Lelu: "315" -83 "THE RACER"
              EX: Astra 2.0 sport -00
              EX: 320i Touring -89"Emma"
              EX: 528i -84 "IGOR"
              EX:Vectra -93 "IKE"
              EX: 518i -87 "WanhaHerra"
              EX:316 -88 "ruttureplica"
              EX:316 -86

-MME connection-

-BTCF absolutistit team-

Comment

Working...