samanverran kuluttaa, 320 ei liiku juuri mitenkään kun taas 325 liikkuu jo mukavasti ja muutenkin paljon hyviä ominaisuuksia/varusteita mitä ei 320:ssä normaalisti ole kuten levyt takana ja abs:t
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Kyllä kulutus varmaan on aikalailla samoissa jos "ajelee nätisti" , mutta sitten kun tosiaan otetaan niitä tehoja irti mistä jo mainittiinkin eli kun autoa halutaan hiukan rivakammin liikkeelle niin onhan se varma että 325 imaisee menovettä hiukan erimalliin kuin 320. Ei ne tehot ilmasta irtoa eli jostain se energia on otettava....
jos vielä 320 kiinnostaa niin linkin mukainen auto olis kaupan!!!
Vanhaa topiccia ylös... Eli sanokaas nyt suoraan paljon tollanen e30 325i vie sitä bensaa esim. kaupunkirallissa? 15 litraa satasella? entä vaikuttaako asiaan mahdolliset peltisarjat ja vapaavirtaussuodattimet?
Vanhaa topiccia ylös... Eli sanokaas nyt suoraan paljon tollanen e30 325i vie sitä bensaa esim. kaupunkirallissa? 15 litraa satasella? entä vaikuttaako asiaan mahdolliset peltisarjat ja vapaavirtaussuodattimet?
kyllä sen saa viemää 35/satasella jos on painava kaasu jalka mut jollai 11-13 pääsee hyvin
Vanhaa topiccia ylös... Eli sanokaas nyt suoraan paljon tollanen e30 325i vie sitä bensaa esim. kaupunkirallissa? 15 litraa satasella? entä vaikuttaako asiaan mahdolliset peltisarjat ja vapaavirtaussuodattimet?
kyllä sen saa viemää 35/satasella jos on painava kaasu jalka mut jollai 11-13 pääsee hyvin
Matka-ajossa menee reilusti alle kympillä (8-9l/100) mutta kaupungissa taas menee reilusti yli
Ja osta ihmeessä 325 samantien, ei iske tehonpuute ihan niin äkkiä
kummat on muuten harvinaisempia kaks vai nelioviset? ku itse oon katellu neliovista 320i-325i bemuu alkuperäisellä kattoluukulla. :juo
*syy ei vittis jatkuvasti nousta pois ku pitäs kyytiläisii ottaa taakse *
enpä ole kovinmontaa tuollaista nähnyt (tosin en ole maailmoja kierrellytkään) kuin mikä itsellä on eli 325i alkup varusteilla, sähkökattoluukku ja 4 ovinen, +mtech orig. korisarjalla ja alustasarjalla.
Minäkin suosittelen sitä et osta se 325 ennemmin. Mulla nimittäin oli ensin 320 ja tuntuhan se aluksi et ompa nyt pojalla auto ku on kuus pyttyä ja muriseeki vielä..nyt on 325 ja jaksaa sutia asvaltiilaki ja kulutus on aikalailla sama..ja paljo mukavempi ajella ku kone vetää jo alhaalta.
muutenkin paljon hyviä ominaisuuksia/varusteita mitä ei 320:ssä normaalisti ole kuten levyt takana ja abs:t
paitsi abs:siä ei oo vanhemmissa 325:ssa..
Originally posted by Tomba87
Eli sanokaas nyt suoraan paljon tollanen e30 325i vie sitä bensaa
viimeisimmän laskelman mukaan keskikulutus oli ~8,5 l/100km sekalaisella ajolla eikä niin hirveän kevyellä kaasujalalla. Mutta varmasti saa viemään enemmän/vähemmänkin
Vanhaa topiccia ylös... Eli sanokaas nyt suoraan paljon tollanen e30 325i vie sitä bensaa esim. kaupunkirallissa? 15 litraa satasella? entä vaikuttaako asiaan mahdolliset peltisarjat ja vapaavirtaussuodattimet?
Kokemuksien mukaan 325i E30 (aina motronic) vie kutakuinkin saman mitä 320i L-jetronicilla oleva... Joissakin tapauksissa päästään vähemmälläkin ainemäärällä.
Kuitenkin kulutus on alimmillaan kaasujalasta riippuen 8-10l välillä... Tuo 15l/100km riittää nopeahkoon revittelyyn, mutta todellisessa kaupunkirallissa saat kyllä helposti menemään tuon aiemmin mainitun 35l
Comment