Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 sumuvaloista kysyttävää

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BME316
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2007
    • 446

E30 sumuvaloista kysyttävää

Ovatko kuvan sumuvalot kaikkien asennustarvikkeiden kanssa? Ilmeisesti vain tuo lasiosa jää näkyviin, vai olenko väärässä? Mitkä ovat näkyvän osan leveys ja korkeus?

Edit: Vielä sellainen kysymys, että mitkä vilkut M3 etupuskuriin menee? Kun olen nähnyt peltipuskurisessakin "facelift" vilkkuja, niin menee noista ihan sekaisin. Olen aina luullut että peltipuskurisessa on toisenlaiset vilkut.
    Last edited by BME316; 19-06-2007, 22:46.
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4647
    • Tuusula

Originally posted by BME316 View Post
    Ovatko kuvan sumuvalot kaikkien asennustarvikkeiden kanssa? Ilmeisesti vain tuo lasiosa jää näkyviin, vai olenko väärässä? Mitkä ovat näkyvän osan leveys ja korkeus?

Edit: Vielä sellainen kysymys, että mitkä vilkut M3 etupuskuriin menee? Kun olen nähnyt peltipuskurisessakin "facelift" vilkkuja, niin menee noista ihan sekaisin. Olen aina luullut että peltipuskurisessa on toisenlaiset vilkut.
    Vain lasiosa jää sumareista näkyviin, kehikko tulee hiekkapeltiin takapuolelta kiinni.

E30 puskureihin (tuning-härpättimet poislukien) menee samat vilkkulasit. Ruuvataan etupuolelta kiinni. Itse vilkku-umpio on erilainen facelift - pre facelift.
    ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍