Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 M10 lämpömittari?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jesse1987
    Bimmer Rookie
    • Sep 2006
    • 31

    E30 M10 lämpömittari?

    Kävi kone tossa taannoin irti ja nyt ei enää toi lämpömittari pelitä ja en johtojen paikoista ihan satavarma oo niin mitenkäs ne kolme johtoa nyt kuuluu niihin antureihin tulla? Kun siinä on ne kaks anturi toisessa yks liitin ja toisessa kaks. ja johtoja on vihreä, vihreä mustilla raidoilla ja ruskea mustilla raidoilla.
    Kun eikös se 1napanen oo kuitenkin se lämpömittarin anturi ja kaksnapanen esim ryypyn tms.
    Oon koitellu niitä oikeestaan kaikiin maholllisiin järjestyksiin mut ei pelitä joten jos nyt sais tietää mitenkä ne oikeesti kuuluu olla ja kattoo sitten josko ois se anturi rikki tai mittaristossa häikkää
    -BMW 316 E30 1.8T
  • GOOFY
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 4139
    • .

    #2
    Originally posted by jesse1987 View Post
    Kävi kone tossa taannoin irti ja nyt ei enää toi lämpömittari pelitä ja en johtojen paikoista ihan satavarma oo niin mitenkäs ne kolme johtoa nyt kuuluu niihin antureihin tulla? Kun siinä on ne kaks anturi toisessa yks liitin ja toisessa kaks. ja johtoja on vihreä, vihreä mustilla raidoilla ja ruskea mustilla raidoilla.
    Kun eikös se 1napanen oo kuitenkin se lämpömittarin anturi ja kaksnapanen esim ryypyn tms.
    Oon koitellu niitä oikeestaan kaikiin maholllisiin järjestyksiin mut ei pelitä joten jos nyt sais tietää mitenkä ne oikeesti kuuluu olla ja kattoo sitten josko ois se anturi rikki tai mittaristossa häikkää
    mulla ainakin oli muistaakseni ruskea/valkoinen se mittarille tuleva johto. käytä yksitellen maissa niitä johtoja ja kun viisari menee tappiin niin se olis se oikea mittarin johto.

    ei siellä pitäisi kyllä olla kuin yksi 2 napainen anturi, johon tulee 2 sähkö johtoa. toinen mittarille ja toinen kierto vesi pumpulle. kierto vesipumppu ei myöskään pelaa jos sille ei mene anturilta tietoa...

    sitten on se keltainen muovinen anturi, mut siihenhän tulee vain 2 alipaine letkua, mikäli sulla on vielä se vanha pierpurkin kaasari...
    Last edited by GOOFY; 06-07-2007, 20:32.
    E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎