E30 voimansiirrosta...
Collapse
X
-
Uusit autostasi tässä kuvassa olevat osat # 2,3,7,12,13,15,16,17. Kakkosen tilalle mielellään kovat puslat, joita on myyty tälläkin foorumilla. Lue lisäksi tämä keskustelu läpi, kokonaan ja ajatuksella. Sen jälkeen ei voi olla enää mitään epäselvää BMW:n vaihteensiirrosta.
-
kysäisen nyt täältä : mikähän mahtaa olla vikana kun laittaa minkä tahansa vaihteen päälle niin vaihdekeppiä kun liikuttaa sivuttain ni tuntuu kuin olisi vapaa päällä.. eli siis ei ole yhtään sellainen jämäkkä.. ja pakinkin saa päälle vain sillein että kun työntää vaihdekepin vasemmalle ja suoraan niin siinä kun työntää vasemmallle sitä niin koko keskikonsoli liikkuu kun täytyy niin sivuun työntää sitä että menee päälle... olisiko vain koko vaihdelaatikko niin kulunut?? auttakaa tietämätöntäautona siis E30 318iS -90
Leave a comment:
-
Originally posted by Jonsku View Post
Tietoa mitkä vetarit kestäisivät? Onko PPF:n jousiteräsvetareista (tjms) mihinkään?
Leave a comment:
-
Originally posted by m50 turbo View Poste30 pin vetareilla ei tee mitään aina p_skana... iso rättinivel ja diisselin kardaani näyttää nyt kestävän. nämä tiedot perustuu alle 700hv tehoihin ja alle 850nm
Tietoa mitkä vetarit kestäisivät? Onko PPF:n jousiteräsvetareista (tjms) mihinkään?
Leave a comment:
-
e30 pin vetareilla ei tee mitään aina p_skana... iso rättinivel ja diisselin kardaani näyttää nyt kestävän. nämä tiedot perustuu alle 700hv tehoihin ja alle 850nm
Leave a comment:
-
Onko noilla m20 koneilla suuria eroja, siis 2.0 ja 2.3/2.5 Eli mitä muuta pitäis uusia tai vaihtaa, ku itse kone? Jotain sähkö hommia? vai meneekö vaan sillä et vanha irti ja uus kiinni samoihin johtoihin..?Tietämätön bemareista...
Leave a comment:
-
Originally posted by Jonsku View PostNo jos teettämään joutuu niin sitten on vaikea, mutta jos työkalut pysyy itsellä käsissä ja on tilat missä tehdä niin ei siinä ihmeempiä ole.
Turbotus on laillista kunhan tehot ei ylitä ed. mainittuja rajoja eikä auto ole vähäpäästöinen.
Kannattaa tutustua www.e30.de ja käyttää searchia tällä foorumilla, tietoa kyllä löytyy
Leave a comment:
-
Originally posted by Sädde View PostKiitos tiedosta...
Onko tullainen tekniikan vaihto vaikea, missä vopi teettää ja miten tuollaisen koneen turbotus, saako sen turbottaa...
Turbotus on laillista kunhan tehot ei ylitä ed. mainittuja rajoja eikä auto ole vähäpäästöinen.
Kannattaa tutustua www.e30.de ja käyttää searchia tällä foorumilla, tietoa kyllä löytyy
Leave a comment:
-
Originally posted by Sädde View PostTähän kyseseen malliin saa laittaa vai ei, tuollaisen m30b30 tai siis tota m30 sarjaa...
Kannattaa lueskella www.pure-pf.com :sta, siellä on "maailman eniten" juttua turbotetuista e30:stä / benareista ja moottoreita on laidasta laitaan
Leave a comment:
-
Originally posted by Sädde View PostMut, mikä olisi sitten hyvä vaihtoehto, kun tossa m20b25 tekniikassa ei kestä toi voimansiirto, ja edelleen. Jos vaihtaa parempaa voimansiirtoa niin miksi ei vaihtaisi koko tekniikkaa vai.....:think, tai sitten toi m20b25 tekniikka kuulostaa hyvälle johonkin asti?. Millaisia tehoja on jegillä ollut tossa m20b25 ja sitä varmaankin saa kestäväksi?
Leave a comment:
-
Originally posted by Sädde View PostMut, mikä olisi sitten hyvä vaihtoehto, kun tossa m20b25 tekniikassa ei kestä toi voimansiirto, ja edelleen. Jos vaihtaa parempaa voimansiirtoa niin miksi ei vaihtaisi koko tekniikkaa vai.....:think, tai sitten toi m20b25 tekniikka kuulostaa hyvälle johonkin asti?. Millaisia tehoja on jegillä ollut tossa m20b25 ja sitä varmaankin saa kestäväksi?
M3:ssa on sama perä, vetarit ja laatikkokin on melkeimpä samaa kestoa.
Ainoastaan rättinivel on heikompi 325i:ssä ja sekin on helppo ratkaista.
Kytkimiä löytyy vaikka minkäläisia jne.
Mistä ajattelit ottaa sen "paremman" voimansiirron?
e36 mallissa saman tyypin (188) perä ja harvemmin näistä nyt kardaanit ja vetarit paukkuu (omasta mielestä vetari on muutenkin voimansiirron paras(halvin) sulake)
Leave a comment:
Leave a comment: