auto on 316, -89, 1.6 ruisku, tekee sitä kun lähtee kiihdyttämään niin viidessä tonnissa ihan kun tippus yks pytty pelistä pois, ja ei tunnu oikein kiihtyvän siihenkään kunnolla, vaan laiskasti menee välillä taas lähtee ku ohjus ja rajoitin tulee vastaan reilussa kuudessa tonnissa, osaako joku sanoa mistä alkas vikaa etsimään? tulpat ja suodattimet on vaihdettu!:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 316 -89 käyntihäiriö
Collapse
X
-
Originally posted by maverick999 View Post..ja virranjakajan kannelle ääni myös. Sama homma oli kaverilla. Jakajan kansi tuhannen jauhona, myös pyörijä oli muistaakseni melkosen poikki. Nerokkaasti noissa on laitettu virranjakajan kansi suoraan metallia vasten, ei juurikaan altis lämpötilavaihteluille ym =D
Comment
-
-
Originally posted by antti79 View PostJep, mutta huonossa tapauksessa voipi olla että nokka-akseli on niin kulunut että ei "pysy perässä" korkeilla kierroksilla. Aika tyypillistä paljon ajetuilla M40 koneilla.
Katso nyt ensin se jakaja, koska se ei paljoa maksa.
Comment
-
-
Originally posted by Jesper View PostEi hassumpi otsikko...
Mikä siinä KUNNOLLISEN otsikon teossa on niin vaikeaa ???
Taitaa olla kohtapuoliin semmoinen hetki käsillä jolloin tämmöisellä otsikolla aloitetut topikit siivotaan bittiavaruuteen tekniikka/ongelmat osioista...
Comment
-
-
Sanoisin ennemmin että tyypillistä m40 koneelle, itellä täysin uusi nokka ja keinut ja turha sitä on huudattaa kuin sinne 5500rpm. Ja tosi on että jos ajat vaikka kaupunkiajoa ja sitte lähet motarille nilkka suorana niin ei saaattana varmaa kule mihinkään, eka pitää ajaa ennen sitä motaria esim 2 vaihteella 4000 kiekoilla johonkin risteykseen ja moottorijarrutusta että koneeseen ei tule semmosta hyytymisilmiötä siinä kiihytyksessä, ja sitte kun on karstat poltettu ja konetta herätelty niin sitte lähtee ihan eritavalla ja menee 6000 rikki että heilahtaa(kone kyllä ääntää niin pahasti siinä vaiheessa että jos ei remmi katkee niin venttiilit menee rikki kyllä sitä rataa)
Mulla on kyllä joku sytkäpuolen häikkäkin kun vie yli 10l sataselle rauhallisessa seka-ajossa. MUTTA kaverin kaveri oli valitellut itsekkin tätä ilmiötä, että on vähän niinku tuurista kiinni miten kovaa sitä mennään.
Mutta kuluneella nokalla ei kulkenut kuin 5000rpm ja saatto pätkiä yhtäkkiä, että voi olla vaihto edessä, vaihda sitte nokka ja keinut ja säätöpalat kaikki kerralla, kun muuten ne syö toisensa loppuun.Last edited by Ralliperuna; 12-07-2007, 11:00.Vitutus------- Se ei lopu ikinä.
Comment
-
Comment