*EDIT Tuorein ongelma on nyt se ettei nesteet lähde kiertämään, ei sitten mitenkään
..
Lämppärin kenno:
Käväs tuossa mielessä noista letkuista et pitääkö se paisuntasäiliön "T" letku olla siinä lämppärinkennon ylemmässä vai alemmassa putkessa? Kyseessä siis ne tulipellissä kuskin kohdalla olevat muoviset putket johon letkut sit tulee.
Jossain täytyy olla ilmalukko ja pahasti..
On kokeiltu mm:
-keula ylhäällä
-"horolla" termostaatilla
-ylävesiletkun kautta täyttöä
-sit termostaattikotelon ilmaruuvin kans on värkätty ,tulee pelkkää nestettä...
- jne...jne..
APUJA TARVITTAS KOVASTI
alla vanhempi jo selvitetty starttiongelma...
Tässä nyt tulee varmasti kysyttävää asiasta jos toisesta kun sähkökaavioista en ymmärrä mitään niin niitä on turha edes tutkia/tarjota mulle luettaviksi aluksi kuiten startin johdot.. Nekin on siis rautalangasta väännettävä.
Kysymys on vain siitä et mikä piuha mihinkin! Ei voi muistaa purkuvaiheesta, ja tietenkään ei kuvia tullut purettaessa otettua..
Ensimmäisenä ois epävarmuus tosta startin johdoista siellä on noi 4kpl njohtoja ja ilmeisesti vain 2mahdollista paikkaa (8mm pultti ja 6mm pultti) startin päässä? Tuleeko nuo johdot nuin miten olen tuossa kuvassa nuolilla "näyttäny"?
2paksua samaan ja nuo 2ohutta samaan???

Shot with Canon EOS-1D Mark II at 2007-07-26

Lämppärin kenno:
Käväs tuossa mielessä noista letkuista et pitääkö se paisuntasäiliön "T" letku olla siinä lämppärinkennon ylemmässä vai alemmassa putkessa? Kyseessä siis ne tulipellissä kuskin kohdalla olevat muoviset putket johon letkut sit tulee.
Jossain täytyy olla ilmalukko ja pahasti..
On kokeiltu mm:
-keula ylhäällä
-"horolla" termostaatilla
-ylävesiletkun kautta täyttöä
-sit termostaattikotelon ilmaruuvin kans on värkätty ,tulee pelkkää nestettä...
- jne...jne..
APUJA TARVITTAS KOVASTI

alla vanhempi jo selvitetty starttiongelma...
Tässä nyt tulee varmasti kysyttävää asiasta jos toisesta kun sähkökaavioista en ymmärrä mitään niin niitä on turha edes tutkia/tarjota mulle luettaviksi aluksi kuiten startin johdot.. Nekin on siis rautalangasta väännettävä.
Kysymys on vain siitä et mikä piuha mihinkin! Ei voi muistaa purkuvaiheesta, ja tietenkään ei kuvia tullut purettaessa otettua..
Ensimmäisenä ois epävarmuus tosta startin johdoista siellä on noi 4kpl njohtoja ja ilmeisesti vain 2mahdollista paikkaa (8mm pultti ja 6mm pultti) startin päässä? Tuleeko nuo johdot nuin miten olen tuossa kuvassa nuolilla "näyttäny"?

2paksua samaan ja nuo 2ohutta samaan???

Shot with Canon EOS-1D Mark II at 2007-07-26
Comment