Autossa on 325e tekniikka ja moottorinohjaus(eli rajoitin 5000rpm ja anturit vauhtipyörällä) . Vaihdettu m20b25 kansi ja imusarja. Autosta loppui polttoaine kesken matkan juuri ennen kuin vaihdoimme kytkimen. Kytkimen vaihdossa tuli vaihdettua myös kaksoismassa vauhtipyörä normaaliin, jossa oli tunnistimien tapit paikallaan. No kas kummaa kytkin remontin jälkeen auto ei liiku niinkuin pitäisi ja epäilimme, että pa-pumppu olisi ottanut itseensä polttoaineen loputtua.
Sitten vaihdoimme pumpun ja ehkä hieman käynti parani. Mutta kulku on sellaista, että e34 m20b20 koneella pysyy rinnalla moottoritiellä. Kylmänä ja kylmällä kelillä auto kulkee hetken aikaa suhteellisen normaalisti. Ei savuta mitenkään ja nesteet eivät ole sekaisin. Voisiko olla moottorin lämpötila anturi? Minkälaisia arvoja noilta antureilta pitäisi mittaamalla saada? Ja tuossa on kolme anturia termostaattikotelossa mikä tekee mitäkin? (Polttoaineen suodatintakaan ei ole hetkeen vaihdettu
) Tämä on taas näitä henkimaailman asioita, että nyt vain joko tietoa tai hyviä arvauksia kehiin.
edit: Pa suodatin vaihdettu ei apua.
Sitten vaihdoimme pumpun ja ehkä hieman käynti parani. Mutta kulku on sellaista, että e34 m20b20 koneella pysyy rinnalla moottoritiellä. Kylmänä ja kylmällä kelillä auto kulkee hetken aikaa suhteellisen normaalisti. Ei savuta mitenkään ja nesteet eivät ole sekaisin. Voisiko olla moottorin lämpötila anturi? Minkälaisia arvoja noilta antureilta pitäisi mittaamalla saada? Ja tuossa on kolme anturia termostaattikotelossa mikä tekee mitäkin? (Polttoaineen suodatintakaan ei ole hetkeen vaihdettu

edit: Pa suodatin vaihdettu ei apua.
Comment