Tekniikanvaihdot suck ass! Kun joku muu tekee omat johdotuksensa ja oikopolkunsa, ei kukaan enää saa tolkkua. Meni koko ilta ja ihan hukkaan...
Eli asiaan: On siis orkkis 323i vm.83, johon "joku" on vaihtanut 325i:n koneen Motroniceineen päivineen. Ärsytti kun lämpömittari ei rokkaa, vaan jää aina sinisen alalaitaan. Anturi on mitattu ja toimii, mittari siis sökö. Kun virrat laitetaan päälle, se heilahtaa aina siihen samaan kohtaan johon jääkin, kunnes virrat sammutetaan.
Myöskään nopeusmittari ei toimi, ja SI on kokonaan pimeänä.
Ajattelin että tsekkaan SI:n paristot ja katselen olisko kylmäjuotoksia nopeusmittarissa. Noh, temppuilen mittariston irti, niin mitä mun silmäni näkevätkään?! Puuttuu koko keltainen liitin johtoineen sieltä takaa, ei ihme ettei SI sano mitään. Mikä idea tässä on? Täytyyhän 325i:n johtosarjassa olla se liitin?! Miksi joku olisi sen jättänyt pois? Kolusin kaikki johtoniput joita kojelautaan tulee(ja niitähän tulee, nipuissa ja erikseen, erkalla kieputettuna ja ilman!) ja ei vaan löydy. Muutenkin on taas tavan jantteri ollut johtotehtävissä. Ei ole ollut pulaa ilmastointiteipistä sillä kaverilla! Kiva availla sellasia tahmeita liimamyttyjä seuraten johtohässäkkää toiseen. Miksi ihmeessä näitä sähköhommia ei voi tehdä kunnolla kun kerran noinkin ison operaation on vaivautunut tekemään? Ihme, ettei ole palanut koko auto johonkin oikariin.
Ja se nopeusmittari sitten: On jollain muullakin "käynyt" mielessä tsekailla kylmäjuotokset. Tökitty kolvilla käppyräksi koko piirilevy sieltä täältä ruskeana!! Ai että mua korpee, korjaa siinä nyt sitten jotain, kun foliot on rullalla ja kolvilla poltettu lakka kuorruttaa komeuden.
Väsyttää, haluuko joku ostaa liikkuvan auton, leimaakin ensi maaliskuuhun ja kahdet hyvät kumit? Teinipoppiviritys kaupan päälle... Nyt lähtee tonnilla
Eli asiaan: On siis orkkis 323i vm.83, johon "joku" on vaihtanut 325i:n koneen Motroniceineen päivineen. Ärsytti kun lämpömittari ei rokkaa, vaan jää aina sinisen alalaitaan. Anturi on mitattu ja toimii, mittari siis sökö. Kun virrat laitetaan päälle, se heilahtaa aina siihen samaan kohtaan johon jääkin, kunnes virrat sammutetaan.
Myöskään nopeusmittari ei toimi, ja SI on kokonaan pimeänä.
Ajattelin että tsekkaan SI:n paristot ja katselen olisko kylmäjuotoksia nopeusmittarissa. Noh, temppuilen mittariston irti, niin mitä mun silmäni näkevätkään?! Puuttuu koko keltainen liitin johtoineen sieltä takaa, ei ihme ettei SI sano mitään. Mikä idea tässä on? Täytyyhän 325i:n johtosarjassa olla se liitin?! Miksi joku olisi sen jättänyt pois? Kolusin kaikki johtoniput joita kojelautaan tulee(ja niitähän tulee, nipuissa ja erikseen, erkalla kieputettuna ja ilman!) ja ei vaan löydy. Muutenkin on taas tavan jantteri ollut johtotehtävissä. Ei ole ollut pulaa ilmastointiteipistä sillä kaverilla! Kiva availla sellasia tahmeita liimamyttyjä seuraten johtohässäkkää toiseen. Miksi ihmeessä näitä sähköhommia ei voi tehdä kunnolla kun kerran noinkin ison operaation on vaivautunut tekemään? Ihme, ettei ole palanut koko auto johonkin oikariin.
Ja se nopeusmittari sitten: On jollain muullakin "käynyt" mielessä tsekailla kylmäjuotokset. Tökitty kolvilla käppyräksi koko piirilevy sieltä täältä ruskeana!! Ai että mua korpee, korjaa siinä nyt sitten jotain, kun foliot on rullalla ja kolvilla poltettu lakka kuorruttaa komeuden.
Väsyttää, haluuko joku ostaa liikkuvan auton, leimaakin ensi maaliskuuhun ja kahdet hyvät kumit? Teinipoppiviritys kaupan päälle... Nyt lähtee tonnilla

Comment