Eli mitenhän tämänkin alottaisi..
- BMW tykkää nykyisin käydä aika usein ainoastaan kolmella sylinterillä, eli nykyisin yleensä esim. valoista lähtiessä (niin kylmänä kuin lämpimänä) käy ainoastaan kolmella ja neljäs pytty lähtee mukaan vasta kun kaasupolkimen läväyttää pohjaan. Tästä eteenpäin käy nätisti tasakäynnillä, KUNNES: A.) Pysähtyy kokonaan tai B.) Hidastaa esim. 100 > 40 ilman moottorijarrutusta ja yrittää kiihdyttää uudelleen. Tekee samaa mielestäni oli kuinka kostea tai kuiva ilma tahansa, lämpötilasta välittämättä.
- Auto on nyt tehnyt tätä viikon verran, mutta tätä ennen kolmella käyminen oli "ominaisuus" eikä vika - eli auto kävi silloin tällöin kerran 3-4kk välein kylmänä kolmella (yleensä kovimpien pakkasten aikoihin MUTTA myös keskikesällä) ja neljäs lähti aina peliin kuten aikaisemmin - polkaisemalla - eikä vaivannut tämän jälkeen kuukausiin.
- Vaihdettu lähiaikoina: Tulpat, tulpanjohdot, puola
- Tarkistettu: Virranjakajan kansi (2v vanha), sytytysyksikkö, induktioanturi (tai siis se mikä menee yhden tulpanjohdon ympärille), imusarja vuotojen varalta.
Eli jos joku osaa neuvoa miten "harrikkamaisesta" käynnistä pääsee eroon niin kiitoksia, alkaa hiljalleen hermot mennä tähän vikaan. Kohta lähteepi auto vaihtoon jos ei korjaudu kun poliisejakin alkoi ko. ominaisuus kiinnostaa
- BMW tykkää nykyisin käydä aika usein ainoastaan kolmella sylinterillä, eli nykyisin yleensä esim. valoista lähtiessä (niin kylmänä kuin lämpimänä) käy ainoastaan kolmella ja neljäs pytty lähtee mukaan vasta kun kaasupolkimen läväyttää pohjaan. Tästä eteenpäin käy nätisti tasakäynnillä, KUNNES: A.) Pysähtyy kokonaan tai B.) Hidastaa esim. 100 > 40 ilman moottorijarrutusta ja yrittää kiihdyttää uudelleen. Tekee samaa mielestäni oli kuinka kostea tai kuiva ilma tahansa, lämpötilasta välittämättä.
- Auto on nyt tehnyt tätä viikon verran, mutta tätä ennen kolmella käyminen oli "ominaisuus" eikä vika - eli auto kävi silloin tällöin kerran 3-4kk välein kylmänä kolmella (yleensä kovimpien pakkasten aikoihin MUTTA myös keskikesällä) ja neljäs lähti aina peliin kuten aikaisemmin - polkaisemalla - eikä vaivannut tämän jälkeen kuukausiin.
- Vaihdettu lähiaikoina: Tulpat, tulpanjohdot, puola
- Tarkistettu: Virranjakajan kansi (2v vanha), sytytysyksikkö, induktioanturi (tai siis se mikä menee yhden tulpanjohdon ympärille), imusarja vuotojen varalta.
Eli jos joku osaa neuvoa miten "harrikkamaisesta" käynnistä pääsee eroon niin kiitoksia, alkaa hiljalleen hermot mennä tähän vikaan. Kohta lähteepi auto vaihtoon jos ei korjaudu kun poliisejakin alkoi ko. ominaisuus kiinnostaa
Comment