Nyt on hommattu ja asenneltu tuo "618" asetelma ja M3 levy, mutta askarruttaa eräs asia. Kytkinpoljin on kankea loppuun asti,eli ei tunnu "nurjahdusta" ja kytkin irrottaa vasta polkimen ollessa miltei pohjassa:think Onko tuo ominaisuus vai tulikohan tossa asennusessa joku kämmi... Paljonko kytkinkäpälän vapaaliike yleensä on tuossa sitäkin tuntuu olevan kohtalaisen runsaasti... Kytkintähän kiinnitellään M20B25:seen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 325 -87 kunnon kytkin
Collapse
X
-
Sachs race engineering 618 asetelma ja samainen 4-lapanen sintteri pakettina reilusti yli 500€, on vaan aika hyvän hintainen.
En tiedä saako ruottin puolelta halvemmalla mut tuota aika paljon käyttävät, sachsilla on nuita asetelmia vaikka kuinka paljon.
Mistähän porukka tilaillu ja ostanut nuita kytkimiä?
Comment
-
-
Originally posted by Jantunen View PostNyt on hommattu ja asenneltu tuo "618" asetelma ja M3 levy, mutta askarruttaa eräs asia. Kytkinpoljin on kankea loppuun asti,eli ei tunnu "nurjahdusta" ja kytkin irrottaa vasta polkimen ollessa miltei pohjassa:think Onko tuo ominaisuus vai tulikohan tossa asennusessa joku kämmi...
Comment
-
-
Originally posted by muuris View PostIhan samoja kokemuksia mullakin samoilla palikoilla. Auttaisikohan laittaa työsylinteriin pidempää tappia..
Koitin 10mm pidempää tappia ei ollu mitään vaikutusta. Työsylinteriin menevä letku on aika löysää kamaa, vois tulla tunnokkaampi teräspunosletkulla?
Comment
-
-
Kokeilin toista pääsylinteriäkin ei kuitenkaan mitään huomattavia muutoksia. Ajelin viikonloppuna pientä testilenkkiä autollaKytkin pelaa muuten aivan normaalisti irrotus vaan hieman turhan syvällä. Kokeilen jossain vaiheessa tota teräspunos letkua, pääsylinterihän ei paljoakaan liikuta nestettä yhdellä polkaisulla ja jos osa siitäkin määrästä menee letkun paisumiseen ei työsylinteri liiku tarvittavaa matkaa:think
Comment
-
-
sama ongelma sachin asetelman kanssa :/
Eli auto 325e turbotettu (1986) turbotettu eli vakio paketti antautui ja kävin us-partsilta hakemassa tuon sachin massalevyn ja asetelman kesto 480nm valmistajan lupaus eli 500nm kyllä kestää myyjän sanoin eli kytkin vapauttaa ihan pohjassa vasta aika vmäinen ajaamitä myt pihassa pyöritin. Hitsasin kytkin sylinterin tappiin noin 1-2cm lisää tankoa ja silti ei vapauta yhtään ylempänä (vakio kytkinsyöinterillä ei edes irroittanut ei ollut riittävän pitkä tappi että osuu vapautamaan kytkintä) millä korjaantuisi ? :think
Comment
-
-
Originally posted by omenapuu View PostEli auto 325e turbotettu (1986) turbotettu eli vakio paketti antautui ja kävin us-partsilta hakemassa tuon sachin massalevyn ja asetelman kesto 480nm valmistajan lupaus eli 500nm kyllä kestää myyjän sanoin eli kytkin vapauttaa ihan pohjassa vasta aika vmäinen ajaamitä myt pihassa pyöritin. Hitsasin kytkin sylinterin tappiin noin 1-2cm lisää tankoa ja silti ei vapauta yhtään ylempänä (vakio kytkinsyöinterillä ei edes irroittanut ei ollut riittävän pitkä tappi että osuu vapautamaan kytkintä) millä korjaantuisi ? :think
Ite tein tuosta tangosta "säädettävän" kierteyttämällä sen ja laittamalla 6mm halkasijaltaan, pitkän (n. 20mm) mutterin lukitteella siihen tappiin johon pysty sitte kokeileen eri pituisia kuusiokolopultteja. Kätevä jos ei tiä millasen jatkon tarvii. Ja kandee kattoo vaan ettei jää kantaan se mutteri ku painaa sylinterin pohjaan...Last edited by Make H.; 05-06-2014, 06:38.
Comment
-
-
Noni kiitoksia Make tuosta. eli painelaakeria "vaihtamalla" tai jtn sinne taakse sorvaamalla vaikka alumiinistä jonkun renkaan että nousee mutta tässä kohtaa ei laatikkoa kyllä jaksas enää nostella vekeeli jos koitan hitsata viellä vaikka 5-10mm lisää tankoa päähän jos sillää nousisi toki toi jäykkyyden saa vaihtamalla isompaan työsylinteriin ? :think
Comment
-
-
Korkeampi e21 323sta tappia ei kannata pidentää koska käpälä taittaa vinoon.
618 asetelma+ 4lapane sintteri+ tuo painelaakeri ni toimiiTäällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
Comment