Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 perämurikka--> e36?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wannabetuner
    Bimmer Rookie
    • Jan 2007
    • 53

    e30 perämurikka--> e36?

    Elikkäs kun tuo oma 316 on vähän tuhunu.. Niin koneelle on turha mitään tehdä. Ja kun rahaa ei ole ostaa isompi koneista ja muutenkin autoon kiintynyt... niin jos kun tuo nyt ei mikään maantiekiitäjä kuitenkaan ole niin jos laittais tiheämmän perän?
    Se ei tuossa haittaa vaikka se 170km/h putoaisi 150/160km/h jos se tulee kiihtyvyytenä vastaan:think
    Mutta mitenkäs tuohon e36 olisi nuota tiheämpiä periä saatavilla?
  • Rocla
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2002
    • 7692
    • Kajaani

    #2
    Originally posted by wannabetuner View Post
    Elikkäs kun tuo oma 316 on vähän tuhunu.. Niin koneelle on turha mitään tehdä. Ja kun rahaa ei ole ostaa isompi koneista ja muutenkin autoon kiintynyt... niin jos kun tuo nyt ei mikään maantiekiitäjä kuitenkaan ole niin jos laittais tiheämmän perän?
    Se ei tuossa haittaa vaikka se 170km/h putoaisi 150/160km/h jos se tulee kiihtyvyytenä vastaan:think
    Mutta mitenkäs tuohon e36 olisi nuota tiheämpiä periä saatavilla?
    Otsikossa mainittu e30->e36, ei toimi, jos ei compact kyseessä, silloinkaan en vanno että käy suoraan.

    Taitaa 316i mallissa olla valmiiksi tosi tiheä perä, löytynekkö mistään enää tiheämpää?
    Olli.

    Comment

    • reddewil
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 3015
      • West Coast

      #3
      Sulla on siinä autossa jotain muuta vikaa, jos ei kulje kun tuon 170km/h? Ei se perällä korjaudu. :think
      ...

      Comment

      • wannabetuner
        Bimmer Rookie
        • Jan 2007
        • 53

        #4
        niin en mä tie mitä tää kulkee, ei sillä mulle oo merkitystä..
        Se että vääntöä ja kiihtyvyyttä sais kasvatettua.
        Kone on pieni, joten sille en ala mitään tekemään ku järkevin olis ostaa 320 mutta siihen menee niin paljon eeroja että jos olis tämmöinen swappi onnistunut...

        Comment

        • Tepijr
          Bimmer Fanatic
          • May 2005
          • 653
          • Oulu

          #5
          Originally posted by wannabetuner View Post
          niin en mä tie mitä tää kulkee, ei sillä mulle oo merkitystä..
          Se että vääntöä ja kiihtyvyyttä sais kasvatettua.
          Kone on pieni, joten sille en ala mitään tekemään ku järkevin olis ostaa 320 mutta siihen menee niin paljon eeroja että jos olis tämmöinen swappi onnistunut...
          Hysss...

          Tuo 2Litran kutonen luokitellaan täällä jo kirosanaksi(m20b20)...

          Todellisuudessa järkevintä olisi jo ostaa suoraan hyväkuntoinen 325:nen(mye mielipide)

          Jotkut lukkoperät on vissiin aika pirun tiheitä..
          Last edited by Tepijr; 05-09-2007, 21:46.
          Parhaat pelaa

          Comment

          • Miku
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 2624
            • Kajaani

            #6
            Originally posted by Tepijr View Post
            Hysss...

            Tuo 2Litran kutonen luokitellaan täällä jo kirosanaksi(m20b20)...

            Todellisuudessa järkevintä olisi jo ostaa suoraan hyväkuntoinen 325:nen(mye mielipide)

            Jotkut lukkoperät on vissiin aika pirun tiheitä..
            Pilkunnussintaa mut m50 motti kun e36 kyseessä.
            TEAM "Peli Menetetty"
            Nyt:
            E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
            E30 320i 2d m20b27 tic project
            E38 728ia
            E46 316i sedan
            Ex:
            3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21

            Comment

            • FbonE
              BTCF Member
              • Jun 2006
              • 878
              • Pori

              #7
              ei muutakuin vertailemaan esim:316i vm-97 http://bmwfans.info/original/E36/Lim...3/ill-33_0370/
              ja 323i -vm 95 http://bmwfans.info/original/E36/Lim...3/ill-33_0370/

              noissahan on jo eroa mutta ei hirveämmin. herääkin kymysys että onko edes mitään suurempaa hyötyä hintaan nähden.
              Kulkineet:E61 525döö
              ex: 320i e30 -85 upeecupee x 2, 316i e36 -97 sedan,E34 525tdsa Toukka, 520 Mosselman -89,e34 525iA,530i Touring manuääl,535i Sedan -89,525i Sedan -92,320i upeecupee rotta -86, E30 325 stroukki, jne...
              -Pori Connection-
              bemarilla ajaminen fiestan jälkeen on vähän kuin palkallinen vapaapäivä töistä...

              Comment

              • bemu2000
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2003
                • 17799
                • Jämsä

                #8
                Originally posted by FbonE View Post
                ei muutakuin vertailemaan esim:316i vm-97 http://bmwfans.info/original/E36/Lim...3/ill-33_0370/
                ja 323i -vm 95 http://bmwfans.info/original/E36/Lim...3/ill-33_0370/

                noissahan on jo eroa mutta ei hirveämmin. herääkin kymysys että onko edes mitään suurempaa hyötyä hintaan nähden.
                tässä vaan kyseltiin tiheämpää perää... alkaa toi 3,38 olla kyllä jo aika tiuha suoralla vitosella. vastaa jotain 4,1-4,2 perää E30 laatikon perässä.
                Last edited by bemu2000; 23-03-2008, 15:05.
                TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                Vanteet edullisesti
                Nostureita ja rengaskoneita

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎