Joo eli mitenhän lie passaako nuo suoraan kun mulla on -85 e30 ja suunnittelin että vaihtais -88 bemusta takavalot siihen??Vai millainen homma olisi laittaa??Jos vaikka joku olisi kyseisen homman suorittanut...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
-85 E30:iin -88 takavalot ???
Collapse
X
-
Henski
Menee todella pikkunätisti... pitää vaihtaa uudemmasta autosta iso pala peltiä lamppujen ympärille... ittellä on vaihettu omassa -85 turboprojektissa...
EDIT, kuvat poistettu quotan vuoks
Comment
-
Jos alan talven aikana auton maalaan niin voispa tuota vaihtaa samalla nuo isommat takavalotkin kun nuo peltiosat löytyykin jo.... :roll:
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Comment
-
-
Henski
Originally posted by Miika TissariTämähän on makuasia, mutta itse vaihtaisin uudempaan vanhemmat takavalot. :wink:Originally posted by Bmw_e30noi isommat takavalot on ihan vitun rumat :roll:
Jos joku meinaa vaihtaa omaansa samalla tavalla lamput niin olkaa tarkkana mittomisen kanssa... itsellä onnistu hyvin...
Comment
-
Originally posted by HenskiOriginally posted by Miika TissariTämähän on makuasia, mutta itse vaihtaisin uudempaan vanhemmat takavalot. :wink:Originally posted by Bmw_e30noi isommat takavalot on ihan vitun rumat :roll:
Jos joku meinaa vaihtaa omaansa samalla tavalla lamput niin olkaa tarkkana mittomisen kanssa... itsellä onnistu hyvin...
Henski muuten taisit rälläkällä leikellä nuo palat,ensin tietenkin tarkkaa mittailua,vai...Chevy 2500 6,5td
Chevy Astro 3.0 td
Comment
-
Comment