Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 + m50 koneen korvalliset

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jmp2002
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 5727
    • Rovaniemi

    e30 + m50 koneen korvalliset

    Eli mitä kaikkea, kompinaatioita porukka on noissa käyttänyt??

    Kun itsellä on nyt e28 m535i kumityynyt ja e36 korvalliset, niin jää kone suhtteellisen matalalle, maavaraa ö-pohjasta n. 6-7cm 60mm jousilla, niin pitäisi saada konetta jollakin ylemmäs, mutta tuntuu melko ahtaalta, kun m20 peräsin oleva getrag on melko lähellä tunnelin kattoa..

    Niin nyt olis viisaat neuvot tarpeen millä saan nostettua konetta ylemmäs??
    Ja samalla kiinnostaa mitä osia muut on käyttänyt?

    Olisko e46 korvalliset paremmat?

    ja ei tartte mussuttaa että nosta autoa, kun se ei vaan ole tässä vaiheessä mikään ratkaisu... ennemmin leikkaa ö-pohjan halki ja pienennän sen tilavuutta..
    E30 325i Touring -89
    E30 325i touring -88 m50tbo
    G20 330e M-Sport -20
  • Dudismi
    BTCF Member
    • Feb 2006
    • 166
    • Rauma

    #2
    Omassa e36 korvat ja omat tyynyt jotka n. 65mm korkeat (e30 omathan on n. 50mm) ja ei mielestäni mitenkään mahdottoman alas tule, ei tarkkaa tietoa koska kone irtonaisena tällähetkellä.

    Mikä öljypohja? e36 öljypohjassa eroa e34 korimallin 24v pohjaan, en tiedä onko tosin korkeudessa mitään....

    Viisaampi jatkakoon....
    E30 325i
    E36 325i cabriolet
    F11 520da
    Harley bagger

    Comment

    • jmp2002
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 5727
      • Rovaniemi

      #3
      Originally posted by Dudismi View Post
      Mikä öljypohja? e36 öljypohjassa eroa e34 korimallin 24v pohjaan, en tiedä onko tosin korkeudessa mitään....

      Viisaampi jatkakoon....
      No.. Jos oot vierekkäin joskus kattonut e36 ja e34 pohjia, niin tajuat kyllä eron e36 on pahka ihan erillä puolella..
      E30 325i Touring -89
      E30 325i touring -88 m50tbo
      G20 330e M-Sport -20

      Comment

      • m-n
        Bimmer Rookie
        • Apr 2003
        • 155
        • uusimaa

        #4
        juu tää kiinnostas myös taitaa olla järkevin vaihtoehto nostaa hieman keulaa toi 60mm maavara öljypohjassa ei ole oikein hyvä juttu
        E39 530d -99

        Comment

        • #BMW#
          Bimmer Fanatic
          • May 2004
          • 488
          • Espoo

          #5
          OT: mitä kumia oot käyttänyt laatikon tuentaan.
          E38 pre 740i 4.4l Manual

          Comment

          • Dudismi
            BTCF Member
            • Feb 2006
            • 166
            • Rauma

            #6
            Originally posted by jmp2002 View Post
            No.. Jos oot vierekkäin joskus kattonut e36 ja e34 pohjia, niin tajuat kyllä eron e36 on pahka ihan erillä puolella..
            ei ole tosiaan tullut tarkisteltua tätäkään asiaa..
            E30 325i
            E36 325i cabriolet
            F11 520da
            Harley bagger

            Comment

            • jmp2002
              BTCF Member
              • Oct 2003
              • 5727
              • Rovaniemi

              #7
              Originally posted by #BMW# View Post
              OT: mitä kumia oot käyttänyt laatikon tuentaan.
              Mulla on orkkis kumilla, mutta kuskin puolelle, piti tehdä pikkusen koroketta että sai sen kiinni ja laatikon takakannake on vakio. Kumi joutu kyllä pikkusen jännitykseen mutta on ainakin nyt kestänyt yli kuukauden päivät viiikonloppu ajoa.. voin räppässä kuvan jossain vaiheessa, kun nostelen auton pukeille...
              E30 325i Touring -89
              E30 325i touring -88 m50tbo
              G20 330e M-Sport -20

              Comment

              • #BMW#
                Bimmer Fanatic
                • May 2004
                • 488
                • Espoo

                #8
                joo olis hyvä jos kuvan pystyt ottamaan. niin siis sulla on getrag 260?

                mietin että konen korvat kun nostais sentillä ja laatikon kumit vaihtais matalampiin saattais ehkä auttaa... sosiaan mullakin melkein laatikon tukivipu ottaa tunnelin kattoon kiinni..
                E38 pre 740i 4.4l Manual

                Comment

                • jmp2002
                  BTCF Member
                  • Oct 2003
                  • 5727
                  • Rovaniemi

                  #9
                  Originally posted by #BMW# View Post
                  joo olis hyvä jos kuvan pystyt ottamaan. niin siis sulla on getrag 260?

                  mietin että konen korvat kun nostais sentillä ja laatikon kumit vaihtais matalampiin saattais ehkä auttaa... sosiaan mullakin melkein laatikon tukivipu ottaa tunnelin kattoon kiinni..
                  Mulla on viellä 240 saas nähä kauan kestää... ja sitä itsekkin mietin, mutta oli vaan niin pirun ahdasta saada edes tolla mun kombinaatiolla mahtumaan laatikko paikalle, kun tulee niin vinoon... olis pitäny toisella tyhjällä lohkolla suunnitella aluksi, mutta kun oli muka niin kiire, kun intin lomis väkersin
                  E30 325i Touring -89
                  E30 325i touring -88 m50tbo
                  G20 330e M-Sport -20

                  Comment

                  • zJark
                    BTCF Member
                    • Sep 2005
                    • 740
                    • Ylöjärvi

                    #10
                    jollen ihan väärin muista niin vastaavassa swapissa käytettiin e21 osaa laatikon takapäässä... vieläpä haettiin suoraan metron tiskiltä :think. noin ihan kaukomuistin varassa tässä huutelen. tarkistappas sitä osastoo.
                    MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
                    +Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎