Eli tarttis saada tietää mihin e30 vuosimalliin vaativat absit kun laittaa etan tekniikan? Eivät rauman katsastusasemalla tienneet mitään varmaa muuta kun löysivät bemuosien tekemän vertailu lapun 85 vuoden 320 versus 325, ja sanoivat että 85 mallinen e30 kori ei ainakaan tarvi abseja. Olen itse ymmärtänyt että 86 mallisen saa tehdä vielä ilman abseja, mutta kun ei ole varmaa tietoa niin ajattelin kysellä viisaammilta!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
milloin eta tekniikka absit e30:seen?
Collapse
X
-
etapowerTags: None
-
Oli 325i Suomiauto...ilan ABS:ja
Originally posted by etapower View PostEli tarttis saada tietää mihin e30 vuosimalliin vaativat absit kun laittaa etan tekniikan? Eivät rauman katsastusasemalla tienneet mitään varmaa muuta kun löysivät bemuosien tekemän vertailu lapun 85 vuoden 320 versus 325, ja sanoivat että 85 mallinen e30 kori ei ainakaan tarvi abseja. Olen itse ymmärtänyt että 86 mallisen saa tehdä vielä ilman abseja, mutta kun ei ole varmaa tietoa niin ajattelin kysellä viisaammilta!
ilman ABS:ja....ei ei tarvii kun joku vaan taistelisi ABS:it pois tekniikan vaihto asiassa koska ne ovat E30:ssa "LISÄVARUSTE"...
Eli sinun vaan täytys sanoa että, tosiaan ABS:it ovat lisävaruste ja jos katsastusmies ne joksikin muuksi luokittelee kuin lisävarusteeksi...minullakin aidossa ETA E30:ssa on ASAP todistuksen mukaan ne ovat Optional eli "Lisävaruste"...tai perusteettomasti vaatii ABS:ja ilman syytä...tyhmyyttä ja tietämättömyyttä ja herran pelkoa tässä maassa riittää...niin joten vaadi mustaa valkoisella sitä ei kaada Erkkikään koska ABS:it ovat Lisävaruste......
Olen tehnyt yhteneväisyys todistuksia katsastusasemille
kun ne ja AKE ei aina tiedä asioista miten ne todellisuudessa on ei tarvii vilppejä tieto on kova sana...
ei ole salaisuuksia vaan vaan kertomattomia totuuksia.
325E
-
Comment