Eli auto ei lähde liikkeelle keppi "D"-asennossa.
Kun kepin vetää taakse asti 1-asentoon nii johan toimii ja ihan mukisematta.
Ja ihan nyt selvyyden vuoksi niin 3 ja 2 asennoilla ei myöskään liikkeelle pääse.
Vika ilmaantui elämääni täyskaasukiihdytyksessä paikaltaan lähtiessä, pieni paukahdus kuului ja kierrokset hyppäsi tappiin.
Kyseessä ei todellakaan ollut mikään "ensin kekat tappiin ja sitten pykälää silmään" tyyppinen ratkaisu, vähän korkeammalla kuin tyhjäkäynnillä oli mutta korkentaan vajaata paritonnia vaihteen mennessä päälle.
Laatikon pitäisi oleman 4hp22 ja ilman sähköohjausta (ainakaan siinä ei ole sitä ohjelman valinta nupikkaa, eikös sen siitä pitäisi tunnistaa?).
Kovasti ihmetyttää että miten se laatikko toimii 1-asennossa erilailla kuin D-asennossa kun auto seisoo paikoillaan ja mitänkälaisista korjauksista puhutaan.
Kun kepin vetää taakse asti 1-asentoon nii johan toimii ja ihan mukisematta.
Ja ihan nyt selvyyden vuoksi niin 3 ja 2 asennoilla ei myöskään liikkeelle pääse.
Vika ilmaantui elämääni täyskaasukiihdytyksessä paikaltaan lähtiessä, pieni paukahdus kuului ja kierrokset hyppäsi tappiin.
Kyseessä ei todellakaan ollut mikään "ensin kekat tappiin ja sitten pykälää silmään" tyyppinen ratkaisu, vähän korkeammalla kuin tyhjäkäynnillä oli mutta korkentaan vajaata paritonnia vaihteen mennessä päälle.
Laatikon pitäisi oleman 4hp22 ja ilman sähköohjausta (ainakaan siinä ei ole sitä ohjelman valinta nupikkaa, eikös sen siitä pitäisi tunnistaa?).
Kovasti ihmetyttää että miten se laatikko toimii 1-asennossa erilailla kuin D-asennossa kun auto seisoo paikoillaan ja mitänkälaisista korjauksista puhutaan.
Comment