Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 perä ja laatikko

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Petskii-
    Newbiemmer
    • Sep 2007
    • 3

E30 perä ja laatikko

Olen etsiskellyt foorumilta, mutta mitään kunnollista ei löydy. Ja kun tuo baijerin ihme on ensimmäinen omistuksessa, olisi muutama hienoinen kysymys.. Eli tarkotuksena olis asentaa turbotettu M50B25 -86 vuosimallin E30 325i:n keulille.. Tehoja/vääntöä olis tarkotus hakea hillitysti, semmosta 250hv/350nm, noin suunnilleen. Eli minkälaista perämurikkaa porukat suosittelee ja minkäslaista vaihdelaatikkoa? ZF:stä olen kuullut puhuttavan, mutta mistä kardaani ja perä? Onko ZF millanen iskeä kiinni M50:iin?
  • Wexi
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2006
    • 213
    • Ruovesi

Kyllähän sitä searchilla löytyy kun osaa etsiä...
    Tässä nyt ensi hätään:
    Itse muistelen että tuota ZF:ää on käytetty e34 M50B25, eli pitäisi käydä suoraan koneen perään, ja se olisi kestävämpi kuin e36:n oma?
    Lukkoperä sinne varmaan kannattaa laittaa, että olisi paremmin pitoja, e30:n oma lukko varmaan riittää, mutta kyllähän sinne voi sovitella vaikka
    jonkun isomman lukon jos osaa...

Comment

• Petskii-
      Newbiemmer
      • Sep 2007
      • 3

Kiitoksia! On ittellä nimittäin tää internetin käyttö vähän hakusessa.. Mitenkäs ZF laatikko sopii E30:n omiin kannakkeisiin, kuinkas paljon joutuu muokkailemaan?

Comment

• m50 turbo
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2005
        • 454

Originally posted by Petskii- View Post
        Kiitoksia! On ittellä nimittäin tää internetin käyttö vähän hakusessa.. Mitenkäs ZF laatikko sopii E30:n omiin kannakkeisiin, kuinkas paljon joutuu muokkailemaan?
        sopii suoraan vakio paikalle
        http://www.teammadmax.com

Comment

• Petskii-
          Newbiemmer
          • Sep 2007
          • 3

Erittäin paljon kiitoksia vinkeistä!!

Comment

Working...
          X
          😀