Eli löytyiskö joltain e30? Tai kokemuksia ABS:n jälki asennuksesta että millainen homma on?
ABS sähkökuvat / kytkentäkaaviot/ asennus e30
Collapse
X
-
ABS sähkökuvat / kytkentäkaaviot/ asennus e30
Last edited by Jamppa1983; 10-10-2007, 17:22.Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!
M3 e90 & "M3" e30 turboTags: None
-
- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
-
-
Olis hemmetin hyvä juttu jos joku jo abs:ien asennuksen toteuttanut jaksais vähän kirjotella kokemuksia ja kommentteja urakasta, itsellä se on juuri alkamassa
Ja autohan on toki E30 _o/Ajossa: Citroën Jumper h1l2
Tallissa: E30 325 M-Tech 2 & E36 325 Coupé
Ex:
1x F30
1x E60
5x E36
1x E34
1x E46
2x E30
2x Toyota
1x Ford
1x Honda
Comment
-
No Juhis ainakin kirjoitti jossain topicissa tehneensä kyseisiä muutoksia, jos siltä sais tietoo niin kylvarmaan auttais aika paljon.Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!
M3 e90 & "M3" e30 turbo
Comment
-
Helppo vastaus: tekniikanvaihto tekeillä ja kori on Facelift, niin absit on laitettava jotta laitteen saa laillisesti leimaanOriginally posted by hartge78 View Posthelppo kymysys: miks joku haluu asentaa absit E30:seen? lisää painoa ja ainaskaan orkkis absit ei oo mitenkään hyvät...
muuten ei ole suurta kiihoketta moisiin
Ajossa: Citroën Jumper h1l2
Tallissa: E30 325 M-Tech 2 & E36 325 Coupé
Ex:
1x F30
1x E60
5x E36
1x E34
1x E46
2x E30
2x Toyota
1x Ford
1x Honda
Comment
-
Miten ne tiukassa tilanteessa sut rekan keulaan sotkis?Originally posted by hartge78 View Postno jos ake vaatii ni sithän on pakko laittaa, mut ne on niin vanhaa tekniikkaa et itse en laittais "huvin vuoksi". omassa oli ja revin boxin irti jottei ne tiukassa tilanteessa sotkis mua rekan keulaan...
Tohon samaan ohjainboxiin ja hydraulikka yksikköön perustuvia ABS järjestelmiä on maailmalla varmaan se miljoona autoa. Ei ole kyllä tarvinnut lehdistä lukea että ABS jarrut olis ollu kolarin syynä.
Veikkaan että "vanhuudesta" huolimatta auto pysähtyy 99% eri olosuhteissa nopeammin niillä kuin ilman niitä..
Ohjain boxissa ja hydrauliikka yksikössä on todella harvoin vikoja.Aprilia RSV4
Comment
-
Mites vanha hoppa sulla sitten on kun ei sulaketta ole?Originally posted by hartge78 View Postno eipä vanhasta hopasta löytynyt absi sulaketta, muuten oisin repinyt sen pois...tietenkin
ETM:n mukaan aivan ensimmäisissäkin e30 malleissa mihin ABS:sät sai on sulake niille..:think:thinkAprilia RSV4
Comment
-
Noh itse en vaan tykännyt kyseisten absejen toiminnasta ja muistan joskus lukeneeni (TM tai Tuulilasi) että vanhat absit ei pysäyttänyt autoa nopeammin kuin auto joka oli ilman abseja. Ne vaan mahdollisti auton ohjaamisen tiukassa jarrutuksessa ja vasta 90-luvulla absit kehittyivät pisteeseen jossa ne myös pysäyttivät auton nopeammin.Originally posted by jannmann View PostMiten ne tiukassa tilanteessa sut rekan keulaan sotkis?
Tohon samaan ohjainboxiin ja hydraulikka yksikköön perustuvia ABS järjestelmiä on maailmalla varmaan se miljoona autoa. Ei ole kyllä tarvinnut lehdistä lukea että ABS jarrut olis ollu kolarin syynä.
Veikkaan että "vanhuudesta" huolimatta auto pysähtyy 99% eri olosuhteissa nopeammin niillä kuin ilman niitä..
Ohjain boxissa ja hydrauliikka yksikössä on todella harvoin vikoja.
Comment
Comment