Autona on e30 91 325 cabriolet. Purin vakio iskarit ja jouset(51mm tolpista) ja nyt tuli uusi satsi 60/40 ja lyhkäsemmät iskarit(fk). Patruunat kyllä menee tolppiin kuin vakiotkin, mutta yläpään mutteri ei passaa uusiin iskareihin, vakoi iskareissa on yläpäässä kavennus ja uusissa ei. Completoksella sanovat että vakio mutterit käy kyseisiin iskareihin. VAAN ei käy. Tilasin alkuperäisenä varaosana nuo muterit uudet kun ajattelin, että on ollu jotkut tarvike mutterit paikoillaan, mutta samallaiset alkuperäiset tuli. Onko kokemuksia vastaavasta tilanteesta, onko teillä ollut madallus iskareissa kavennuksia yläpäässä. ei hirviäs sorvuuttaakkaan muttereista 1.5mm pois sisä pinnasta kun ei jäis ennää kun kierteet.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Iskari ongelma e30
Collapse
X
-
ellen väärin muista kun hetki sitten kaverin e30 vaihettiin sarja oli fk
siinä samaa ihmeteltiin kunnes katottiin paremmin pakettiin niin styroksi silpun seasta löytyi kuin löytyikin oikeanlaiset mutterit..
Että todennäkösesti ootkin tutkinu paketit mutta vaihtoehtohan tämäkin...e39 540 -97
e30 325 -87 cabrio
ex. e30 325 -88
ex. e21 315
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostKysynpä tässä samaa, kun hieman sivuaa aihetta. Miten on käykö supersportin iskareihin nuo vakio mutterit? Lauantaina tarkotus vaihtaa iskarit eteen, ja ois hyvä tietää ennakkoon.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
Comment