Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30:n tunkkaaminen pukeille? paras tapa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MarttiKK
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 1638

    E30:n tunkkaaminen pukeille? paras tapa

    Pitäisi talveksi laittaa ratapeli talviteloille ja nostaa pukeille. Mistä kohtaa olette tunkanneet auton ylös hallitunkilla, siis edestä ja takaa. Pystyykö sen nostamaan keulasta niin, että saa kerralla molemmat pukit alle? Takaa voinee nosta perämurikasta, niin nousee koko perä?

    Mihin kohtaan muuten laitatte ne pukit? Onkos tuossa muuta muistettavaa?
  • jsr85
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2007
    • 1372
    • Oulainen

    #2
    edestä etukelkasta, eli tuvarsien välissä olevasta teräs "palkista" siitähän katsastusmieskin nostaa. ja takaa perämurikasta.
    ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

    Comment

    • MarttiKK
      BTCF Member
      • Oct 2004
      • 1638

      #3
      Originally posted by jsr85 View Post
      edestä etukelkasta, eli tuvarsien välissä olevasta teräs "palkista" siitähän katsastusmieskin nostaa. ja takaa perämurikasta.
      Nouseeko tuosta etukelkkasta koko auto....mikä perkele on etukelkka

      Comment

      • jr66
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 16500
        • Asikkala

        #4
        Nousee, etukelkka eli etuakselipalkki. Itse laskin pukeilta e30:n vartti sitten lattialle, aja auto ensin kakkosnelosten päälle niin helpottaa siinä vaiheessa kun keula on pukeilla ja pitäis saada tunkki perän alle, riippuen mahd. madalluksesta niin auttaa jo keulan, tai siis sen pään jonka nostat ensin, tunkkaamisessa. Perässä on takapalkki varauksella hyvä paikka koska takapalkin kumit saattaa kärsiä jos paino on niiden päällä.

        Comment

        • GOOFY
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2005
          • 4139
          • .

          #5
          Originally posted by MarttiKK View Post
          Nouseeko tuosta etukelkkasta koko auto....mikä perkele on etukelkka
          no se poikittais palkki joka on moottorin alla jossa on kiinni alatukivarret ja sen semmoista. mut siitä ainakinhankala nostaa jos hiemankin madallettu autoa. ite laitan aina kakkos nelosen pätkät renkaiden kohille kun ajan talliin ja olen autoa nostamassa, helpottaa kummasti.

          pukithan saa eteen nätisti niiden runko palkkien kohdalle ja taakse olen aina pukit laittanu sen takakelkan (se missä on taka tukivarret ja perä kiinni) molemmin puolin ja perän altahan on hyvä nostaa...

          edit. olimpa hidas. niin olishan ne pukit tietenkin parempi laittaa taakse niiden takakelkan pääty kiinnitys pulttien alle niin ne kumet ei tykkäis kyttyrää, mutta normaalit pukit ei oikein hirveän hyvin istu niiden pulttien päihin ja saattaa auto tipahtaa jos jossain remontissa täytyy hieman autoa ravistella sun muuta.
          Last edited by GOOFY; 28-10-2007, 19:05.
          E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎