Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 sähkölasit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMW323
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2007
    • 994
    • kempele

    e30 sähkölasit

    miten menee nuo johdot e30:ssä jossakin on kait joku liitin johon menee johdot katkasijalle ja siitä eteenpäin
    ku itelle pitäis saada lasit toimimaan ois helpompi laittaa suoraan joku johtosarja ettei tarvii rakentaa omia patentteja
    oon kattonu mihin kohti tulee s-lasien johdot siinä liittimessä ja itelle ei oo siinä mitään

    ja autohan on e30 323i entinen 320i -86

    ja jos jollakin on katkasijat myynnissä niin voisin ostaa ne pois
    Nissan Stagea NM35 -01
    2auto (siisti sivikki -00 jenkki malli.
    harrastepohjalta E21 316
  • antti
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2002
    • 746
    • Espoo

    #2
    Originally posted by BMW323 View Post
    miten menee nuo johdot e30:ssä jossakin on kait joku liitin johon menee johdot katkasijalle ja siitä eteenpäin
    ku itelle pitäis saada lasit toimimaan ois helpompi laittaa suoraan joku johtosarja ettei tarvii rakentaa omia patentteja
    oon kattonu mihin kohti tulee s-lasien johdot siinä liittimessä ja itelle ei oo siinä mitään

    ja autohan on e30 323i entinen 320i -86

    ja jos jollakin on katkasijat myynnissä niin voisin ostaa ne pois
    käytä söörtsiä tai kato korjauskirjasta kytkentäkaaviot helpompi mun mielestä vetää kokonaan uudet johdot kun laittaa jotain vanhoja johtosarjoja ite laiton omaan kokonaan uudet johdot ja on loppujen lopuksi kohtalaisen helppo homma moottoreilta vaan vedät johdot keskikonsoliin ja virrat otat kuljettajan jalkatilasta ja sitten vedät maajohdon kytkimien kytkentäkaavio löytyy jostain topikista ne nastat on numeroitu

    välimerkit v*ittuun
    E46 325ti Compact

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎