Heti alkuun täytyy sanoa että minäkin olen nyt liittynyt iloiseen joukkoonne teidän....ostin nimittäin ensimmäisen bemarini!
Joo elikkä ajattalin laittaa harkinnasta huolimatta tämän threatin ongelma puolelle, koska kyseisessäni autossa ei juuri muuta olekkaan enkä jaksanut laittaa jokaiselle kysymykselleni eri threattia!
Kertokaahan esimerkiksi mikä on syt. enn. , venttiilivälykset, bensapumpun tuotto, kaikki mahdolliset tiedot pierpuring:ing kaksikurkkuisesta kaasarista ja siihen kuuluvista alipaine kelloista jotka on sähköisesti ohjattuja ja se vähän muutakin, mahdollisia tyyppivikoja ja mitä nyt mieleen tulee kullakin...yms paljon...
Sorkittuani autoa nyt muutaman päivän olen huomannut, että mittariston lämpötilaa osoittava mittari on ilmeisesti ollut fiasko jo tehtaalta lähtiessä?
Eli mittari vemppuu ja vaappuu aina silloin tällöin ajossa...olenko oikeassa että johtunee mittariston päästä eikä lämpötila-anturista(koneen päässä)?
Toinen asia mikä askarruttaa on mielestäni korkea käynti lämpö...mikäli nyt mittariini voi yhtään luottaa käy kone tyhjillään noin 15min. startin jälkeen jo todella kuumana...
Ja heti "netti tietäjille" voin kertoa että syylärissä on vettä ja se ei sieltä kulu!
Kolmantena listaisin käynti häiriöitä...
Epäilisin, että juuri pierupurkki on syynä näihin...Auto lähtee erinomaisesti kylmällä käyntiin mutta ei kestä kylmänä eikä kuumana alku kaasua juuri lainkaan...
Vika ilmenee liikkeelle lähdettäessä juuri kun auto on liikahtamassa kone sammahtaa täysin ja auto vain nytkähtää??? Saman se tekee jos onnistuu saamaan auton liikeelle (75% se onnistuu) ajaa vaikka 3 vaihteella ja laittaa hanat auki ensin alkaa kiihtymään sitten sama ilmiö kuin liikkeelle lähdettäessä ja taas alkaa kiihtymään??
Epäilin kaasaria tai ainakin kaasarin kiihdytyspumppua, koska nyt on ilmansuod, tulpat, johdot ja jakaja uudet eli kipinää tulee ja sytkä on säädetty noin suunnilleen, koska en sitä sytt.enn löytänyt, mutta kokeiltuani hieno säätää jakajasta kääntämällä ei vika poistunut joten se, että en saanut säädettyä sytkää täysin kohdalle ei voi johtaa kyseiseen nykimiseen!
Tässä nyt vähän maistiaisia niitä haluaville!
Joo elikkä ajattalin laittaa harkinnasta huolimatta tämän threatin ongelma puolelle, koska kyseisessäni autossa ei juuri muuta olekkaan enkä jaksanut laittaa jokaiselle kysymykselleni eri threattia!
Kertokaahan esimerkiksi mikä on syt. enn. , venttiilivälykset, bensapumpun tuotto, kaikki mahdolliset tiedot pierpuring:ing kaksikurkkuisesta kaasarista ja siihen kuuluvista alipaine kelloista jotka on sähköisesti ohjattuja ja se vähän muutakin, mahdollisia tyyppivikoja ja mitä nyt mieleen tulee kullakin...yms paljon...
Sorkittuani autoa nyt muutaman päivän olen huomannut, että mittariston lämpötilaa osoittava mittari on ilmeisesti ollut fiasko jo tehtaalta lähtiessä?
Eli mittari vemppuu ja vaappuu aina silloin tällöin ajossa...olenko oikeassa että johtunee mittariston päästä eikä lämpötila-anturista(koneen päässä)?
Toinen asia mikä askarruttaa on mielestäni korkea käynti lämpö...mikäli nyt mittariini voi yhtään luottaa käy kone tyhjillään noin 15min. startin jälkeen jo todella kuumana...
Ja heti "netti tietäjille" voin kertoa että syylärissä on vettä ja se ei sieltä kulu!
Kolmantena listaisin käynti häiriöitä...
Epäilisin, että juuri pierupurkki on syynä näihin...Auto lähtee erinomaisesti kylmällä käyntiin mutta ei kestä kylmänä eikä kuumana alku kaasua juuri lainkaan...
Vika ilmenee liikkeelle lähdettäessä juuri kun auto on liikahtamassa kone sammahtaa täysin ja auto vain nytkähtää??? Saman se tekee jos onnistuu saamaan auton liikeelle (75% se onnistuu) ajaa vaikka 3 vaihteella ja laittaa hanat auki ensin alkaa kiihtymään sitten sama ilmiö kuin liikkeelle lähdettäessä ja taas alkaa kiihtymään??
Epäilin kaasaria tai ainakin kaasarin kiihdytyspumppua, koska nyt on ilmansuod, tulpat, johdot ja jakaja uudet eli kipinää tulee ja sytkä on säädetty noin suunnilleen, koska en sitä sytt.enn löytänyt, mutta kokeiltuani hieno säätää jakajasta kääntämällä ei vika poistunut joten se, että en saanut säädettyä sytkää täysin kohdalle ei voi johtaa kyseiseen nykimiseen!
Tässä nyt vähän maistiaisia niitä haluaville!
Comment