on alkanut avo e30 malli kiilumaan silmäkulmassa...miten jäykkä ja matala alusta vaikuttaa korin kestävyyteen=ratkeeko/löystyykö koppa kovan alustan johdosta?:think mistä kori antaa ensin periksi?muutamaa avoa on käyty katsomassa ja kori on ollut todella löysän oloinen,alusta on ollut mallia kivireki.vai pitääkö koppa jäykistehitsata joka saumasta,että saisi kopan pysymään koossa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
madalluksen vaikutus avo e30
Collapse
X
-
Eipä ole tainnut hirveen jäykkä olla uutenakaan.Itsellä avossa H&R cupkit 60/40mm ja poikkituki konehuoneessa. Tuolla se on kohtuu jämäkkä, mutta ei kuitenkaan ihan peltikattoisen veroinen. Hakiessani tuon siinä oli konin iskarit ja varmaan jotkut 80-90mm laskevat jouset. Mielestäni parani, kun hieman nosti (sekä tuli käytettävämmäksi).
Hubraum statt spoiler!
Nyt: 530dA xDrive F11 -15
Ex.penaalit: 2000 NK -66/-67, 520iA E28 -86, 520 E12 -80, 520i E28 -84, M535i E28 -86, 2000 TI-Lux NK -67, 525iA/M5 E34 -89/-93, 520d Touring E39 -00, 325i Cabrio E30 -89 'Sultans Edition', 316i E46 -02, 320dA E90 -06, 320dA Touring E91 -06, M5 3.8 E34 -92, 530dA Touring E61 -05, 320d Touring E91 -08, 330dA Touring M-sport E46 -04, 320dA xDrive touring E91 -10/11, X3 xDrive20d F25 -11, 530dA xDrive Touring F11 -11, X3 xDrive20d F25 M-sport -12
Comment
-
-
huom sulla on 325 (isot tolpat) en tiedä onko eroa pikku tolppiin??
mulla on 320 cab h&r 40 tiputtavalla ja jouduin lyömään jopa kumeja jousien väliin kun en meinannu talliin edes päästä
no tilasin toiset 40mm ajattelin et ne mitä mulla oli kiinni olis ollu jotkut 80mm tiputtavat mutta jäi näillä uusilla samaan korkeuteen
ja on liian matala vieläkinex 520 e28
ex 318 e30
ex 518 e34 x3
ex 535ia e34 yfn-961
ex 320 cabrio e30 ats-320
ex 320 e36 touring khi-193
ex e46 318 kkz-499
ex 325ia e30 cabrio ygz-910
e36 320
e60 520
Comment
-
Comment