on varmaankin olemassa muitakin lukkoja perään kuin alkuperäinen:thinkmistä voisi alkaa kyselemään?tuntuvat pyytelevän ruokottomia summia noista 25%peristä,jotka ovat usein jo ehtoopuolella.siis pelkkä lukko vakion paikalle hakusessa
niin ja hitsaamaan EI ruveta!!!
e30 perään lukkoyksikkö
Collapse
X
-
Enpä usko että saat mistään lukkoa halvemmalla kuin käytetyn alkuperäisen 25% lukon. Joku Quaife saattaa tehdä tuohon jotain torsen tyyppisiä lukkoja mutta ne maksaa moninkertaisesti tavalliseen lukkoon nähden.
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi
-
budjettilukko
tätä seuraavaa ei olla tekemässä,mutta heitetään idea ilmoille
miten jos laittaisi tasauspyörästön tilan täyteen "mönjää",vaseliinia,silikoonia,sikaa tai vastaavaa ja hitsaisi "kotelon" umpeen? siis tarkoituksena olisi ahdistaa tasauspyörästön toimintaa hieman:thinkvoisiko olla mitenkään toimiva?sika voisi jopa kestää jonkin verran ja antaisi hieman periksi,lähinnä vetareiden kestoa ajatellen:think
M42B18
Comment
-
Ööööö... En usko että on toivottua tulosta tuolla, kaikenlaisia muita vaikutuksia sitten varmaan senkin edestä.
Uskoisin että vaihtoehdot halvimmasta kalleimpaan on:
1. Halvin tapa lienee saada lukkotoimintaa on hitsata murikka kiinteäksi.
2. Seuraavaksi halvin lienee metsästää jostain 325ix:n viskolukollinen perä mutta se ei ole mikään suuri parannus avoimeen perään verrattuna.
3. Sitten vaihtoehtona on ostaa lukollinen käytetty perä
4. Tai noutaa BMW:ltä uusi lukkoperä ja asennuttaa se avoimen lukon tilalle
5. Hommata Quaifelta lukkoyksikkö ja asennuttaa se
6. Vaihda autoa.
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi
Comment
-
Tai sitten... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-H...spagenameZWDVW
Kuulostaa asialliselta ja dollarihan on kohdillaan.Since 1994 : 520i e28 -83, 316 e30 -85, 316i e30 -89,316 e30 -87, 318i e30 touring -89, 325i e30 cabrio -87, 320i e36 touring -96,325i e30 cabrio -88, 316i e30 bavaria -91, 325i cabrio -87, 318i e36 touring -95, 325i sedan -91, 320i e36 touring -97, e39 525ia touring -01, e46 318i touring -02 , 316ti compact -03 Nyt e61 525i touring, e46 318i cabrio -04
Comment
-
Siihen vielä rahti, tullit ja alvit päälle. Tulisko tosta jotain 400€ ja risat kokonaisuutena? Eikös vasta ollut juttua että uusi lukkoyksikkö BMW:ltä olisi luokkaa 450€ ?Originally posted by mekstrm View PostTai sitten... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-H...spagenameZWDVW
Kuulostaa asialliselta ja dollarihan on kohdillaan.
edit. se olikin e34 perä mistä oli juttua tuollaLast edited by _nixu_; 04-04-2008, 22:04.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Originally posted by Jochen View Post
2. Seuraavaksi halvin lienee metsästää jostain 325ix:n viskolukollinen perä mutta se ei ole mikään suuri parannus avoimeen perään verrattuna.
Ehkä mielipide kysymys mutta pitäisin viskoa parempana kuin kulahtunut kitkalukko.
Kiristyykin vähän yli 25% malliin ehjänä...
Comment
-
Avainsana lienee tuo ehjänäOriginally posted by Muurahainen View PostEhkä mielipide kysymys mutta pitäisin viskoa parempana kuin kulahtunut kitkalukko.
Kiristyykin vähän yli 25% malliin ehjänä...
Käsittääkseni viskolukot kestää kuritusta vähemmän ja yksi kunnon ylikuumeneminen tekee viskolukollisesta perästä käytännössä lukottoman perän. Ja ilmeisesti se viskolitku on jonkinlaisen lukkopalikan sisällä eikä sitä litkua voi vaihtaa vaan koko palikka menee vaihtoon.
Korjatkee jos oon väärässä, sitä tiedetään tapahtuneen...
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi
Comment
-
Kukahan kävis tuon varmistamassa:think Pojat puhuu että noita lukkoyksiköitä saa tiskiltä tohon hintaan myös e34.. Mut saako tohon hintaan muihin myös? e36 yms..Originally posted by jmp2002 View Postralli.net:n sivuilla pojat kehuskeli, et marmoritiskiltä uus lukkoyksikkö 450-500ekee
Vaparien virittäminen on säälittävää
350hp/480Nm@0,666bar
xxxhp/670Nm@1,6bar
- Mystinen.Fi -
-ISO maailma välillä pelottaa Connection-
Comment
ja saa tarjota myös privaan toimivia lukkoyksiköitä.
Comment