Löytyykö e30 325 joku vahvempi kardaanin rättinivel suoraan tilalle vai pitääkö teettää?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kardaanin rättinivel
Collapse
X
-
Kyllä se EHJÄvakiokin hyvin kestää. Jos sulla on vakio 260getrag, ts. pikkuvetolaippa laatikossa/kardaanissa niin ei siihen taida vahvempaa löytyä. Isompaan laippaan sitten löytyy jo järeempiä tehokkaammista malleista, e34 m5 jne...
Mutta tosiaan, ehkäpä kannattaa kokeilla ainakin sitä vakiota ennenkö alkaa teettämään mitään.E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti
E30 316 4d '89
E36 M3 Coupe '93
F30 318d '13
Ex e21:316´81 e30:325´89, 316i´88, 316i´89, 318i´89, 320i´86 e34:M5´90 e36:328i Touring M-Sport ´96 e38:740iA ´94 E39 530da Touring '00 e91: 320d ´06 M-Sport
Comment
-
-
Riippuu...
Originally posted by hoyla View PostEli onko isompi nivel+laipat dieseleissä?Ilmeisesti kannattais metsästää koko kardaani+laipat?
kardaaninlaippa malli ja tietenkin muista että kardaanissa pitää säilyä se keskikannatinlaakerin kohta liukupoorilla.
Kuten topiikissa selviää tulee käyttää E34:sen osia ja ei tarvii olla mistään M5:ta mikä vaan sen mallisarjan Isolaippa käy tai E28 kardaanin etummaista isoalaippaosaa kun viet sen moottorikoneistamoon muutettavaksi ja painotettavaksi.
Comment
-
-
Myös e36 mallista pitäis sopia kardaani isolla laipalla, ettei tarvi sitä e30 td kardaania mettästää tai uutta teettää missään. Laatikkoon taas pitäis löytää vetolaippa sitten td:n laatikosta, koska ainakin ZF:n isolaippaisessa on isompi halkaisijaltaan se vaihdelaatikon akseli kuin getragissa.
Comment
-
-
Originally posted by 2bar..ahhh View Posttoi rättinivel löytyy lujempi kun kävelee GM:n varaosa tiskille ja tilaa corveten nivelen niin kestää! on olemassa 10mm ja 14mm pulteille olevia ja jos vielä lujempaa tartee niin löytyy myös alumiinisenä tai uretaanina kysyiseen autoon.. ! c5/c6
Comment
-
-
Originally posted by 2bar..ahhh View Posttoi rättinivel löytyy lujempi kun kävelee GM:n varaosa tiskille ja tilaa corveten nivelen niin kestää! on olemassa 10mm ja 14mm pulteille olevia ja jos vielä lujempaa tartee niin löytyy myös alumiinisenä tai uretaanina kysyiseen autoon.. ! c5/c6Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostTuskin kukaan sitä e34 M5 rättiäkään rikki saa.
Comment
-
-
Originally posted by 2bar..ahhh View Postsaa sen! nim e30:ssä ja e34:sessa olen särkenyt! molemmissa oli M 34:sen ja nyt e34:sessa toi GM ja ei murtumia...
Kaiken saa paskaksi tyhmällä käytöllä.. tyyliin kolmonen päälle, kaasu pohjaan ja kytkin ylös....
Eikä nyt lasketa rättejä jotka oli iältään luokkaa x???
Muutamalla tutulla +500hv e30 korissa,eikä niissä rätit repeile.. Toki rätit niissä ostettu tällä vuosituhannella merkkiliikkeestä.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostMites paljon peleissä oli voimaa? Ja missä tilanteessa hajos?
Kaiken saa paskaksi tyhmällä käytöllä.. tyyliin kolmonen päälle, kaasu pohjaan ja kytkin ylös....
Eikä nyt lasketa rättejä jotka oli iältään luokkaa x???
Muutamalla tutulla +500hv e30 korissa,eikä niissä rätit repeile.. Toki rätit niissä ostettu tällä vuosituhannella merkkiliikkeestä.
sanotaanko näin et ei ne voimalla särykään vaan vähäällä voimalla kun joutuu repiin.....
vaikka kyllä noin GM:n osat särkyy voimallakin... 760RWHV /1260Nm.... 1 mile /+300km/h ja olivat antautuneeet nyt tilalle tulee uretaania....€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Originally posted by 2bar..ahhh View Postsanotaanko näin et ei ne voimalla särykään vaan vähäällä voimalla kun joutuu repiin.....
vaikka kyllä noin GM:n osat särkyy voimallakin... 760RWHV /1260Nm.... 1 mile /+300km/h ja olivat antautuneeet nyt tilalle tulee uretaania....
Comment
-
Comment