Millaiset takavanteet, ettei vaan ottas kaariin.:think
Luulutavasti tuntuis myös ajossa, jos takapää lepää renkaiden päällä tai saa aika puusilmä olla jos ei tollasta huomaa
Jousia on eri jäykkyyksisiä, eli pituus ei aina kerro kuinka korkealle perä tipahtaa. Onko sulla vakio iskarit? Voivat myös ottaa vastaan, eli kokeile ilman jousia tiputtaa varovasti perä maahan.
Luulutavasti tuntuis myös ajossa, jos takapää lepää renkaiden päällä tai saa aika puusilmä olla jos ei tollasta huomaa
Jousia on eri jäykkyyksisiä, eli pituus ei aina kerro kuinka korkealle perä tipahtaa. Onko sulla vakio iskarit? Voivat myös ottaa vastaan, eli kokeile ilman jousia tiputtaa varovasti perä maahan.
joo on kumista kaareen vielä melkein 5cm ei oo vakoi iskarit ei ota ne vastaan melkein pisimmillään ovat koko ajan. pitänee silti ottaa nuo jouset pois ja kattoo mikä siellä ahistaa. kyl se normaalille tasolle suunnilleen tippuu täydellä lastilla.
Ettei nyt olis niin, että täti olikin setä, eli madallusjouset ei olekaan sitä mitä pitäisi? Jos auto laskee ilman jousia tonttiin, niin lähtisin kyllä tarkistamaan jousia tuotenumeron perusteella.
Ettei nyt olis niin, että täti olikin setä, eli madallusjouset ei olekaan sitä mitä pitäisi? Jos auto laskee ilman jousia tonttiin, niin lähtisin kyllä tarkistamaan jousia tuotenumeron perusteella.
on jo kaksilla eri jousilla kokeiltu tai itse asiassa oli vissiin jonkun näköset madallusjouset ne ensimmäisetki ku oli siniset eli kolmilla. yks jannu sano et ois se vakaaja jotenki juminu ääriasentoon pitää nyt irrpttaa se ja kattoo mikskä muuttuu.
tellä on sama ongelma ostin pari vuotta sitten 75/50 ja ei perä tipu alemmas myöhemmin hommasin madaltavat iskarit niin ei mitään eroa
ja on kans -86 prefacelift keulasta ihan tontissa perä on korkeella
mut eikö se piä ollakkin vanhan bemrin perä vähän korkeemmalla
katastus mies katto sillo 310mm navasta kaareen vakio iskareilla
nyt mittasin ite nuilla madaltavilla iskareilla 330mm nuossu vaan:think
Kyllä mulla ainakin putos vuosimallin -86 318 ihan tonttiin Weitecin -60mm vietereillä sekä edestä että takaa, että kyllä nyt on jossain muualla mätää kuin tanskanmaalla...itse veikkaisin että sulla on vääränlaiset jouset takana.
Comment