Originally posted by BASTARD
View Post
e30 ei tipu
Collapse
X
-
Millaiset takavanteet, ettei vaan ottas kaariin.:think
Comment
-
Luulutavasti tuntuis myös ajossa, jos takapää lepää renkaiden päällä tai saa aika puusilmä olla jos ei tollasta huomaaOriginally posted by jii.veivo View PostMillaiset takavanteet, ettei vaan ottas kaariin.:think
Jousia on eri jäykkyyksisiä, eli pituus ei aina kerro kuinka korkealle perä tipahtaa. Onko sulla vakio iskarit? Voivat myös ottaa vastaan, eli kokeile ilman jousia tiputtaa varovasti perä maahan.
Comment
-
joo on kumista kaareen vielä melkein 5cm ei oo vakoi iskarit ei ota ne vastaan melkein pisimmillään ovat koko ajan. pitänee silti ottaa nuo jouset pois ja kattoo mikä siellä ahistaa. kyl se normaalille tasolle suunnilleen tippuu täydellä lastilla.Originally posted by BME316 View PostLuulutavasti tuntuis myös ajossa, jos takapää lepää renkaiden päällä tai saa aika puusilmä olla jos ei tollasta huomaa
Jousia on eri jäykkyyksisiä, eli pituus ei aina kerro kuinka korkealle perä tipahtaa. Onko sulla vakio iskarit? Voivat myös ottaa vastaan, eli kokeile ilman jousia tiputtaa varovasti perä maahan.e30 m20 328 cäbi 532hv/608nm 1bar...
Comment
-
Ettei nyt olis niin, että täti olikin setä, eli madallusjouset ei olekaan sitä mitä pitäisi? Jos auto laskee ilman jousia tonttiin, niin lähtisin kyllä tarkistamaan jousia tuotenumeron perusteella."I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
on jo kaksilla eri jousilla kokeiltu tai itse asiassa oli vissiin jonkun näköset madallusjouset ne ensimmäisetki ku oli siniset eli kolmilla. yks jannu sano et ois se vakaaja jotenki juminu ääriasentoon pitää nyt irrpttaa se ja kattoo mikskä muuttuu.Originally posted by NokiLeka View PostEttei nyt olis niin, että täti olikin setä, eli madallusjouset ei olekaan sitä mitä pitäisi? Jos auto laskee ilman jousia tonttiin, niin lähtisin kyllä tarkistamaan jousia tuotenumeron perusteella.e30 m20 328 cäbi 532hv/608nm 1bar...
Comment
-
Mut auto on siis pre-facelift joten takakaarethan ovat korkeammat ku uudemmissa jolloin perä jää korkean näköseks jos kaarista katsoo.E30 336i diamantschwarz metallic -88
E39 525iA Touring kalaharibeige metallic Edition Exclusive -04
Volvo V60 fusion red metallic R-design -22
Toyota Corolla vvt-i automatic black metallic -03
ex:
-VW Passat Variant Tsi Highline -18
-Toyota Avensis Premium Touring -16
-Skoda Octavia Combi -14
-e36 frozen bronze "m3" touring -95
-VW Golf Variant -05
-e36 316i Touring -98
-e38 728ia -96
-e30 316 (18i)-83
-e30 323i -84
-A sorsa sedan -87
Comment
-
niinhän se on, mut pakko on jollain alemmas saaha on niin kaameen näkönen. ku on varmaan 5cm kaareen matkaa ja eessä ei kumminkaa juuri mitään.Originally posted by Moosmann View PostMut auto on siis pre-facelift joten takakaarethan ovat korkeammat ku uudemmissa jolloin perä jää korkean näköseks jos kaarista katsoo.e30 m20 328 cäbi 532hv/608nm 1bar...
Comment
-
tellä on sama ongelma ostin pari vuotta sitten 75/50 ja ei perä tipu alemmas myöhemmin hommasin madaltavat iskarit niin ei mitään eroa
ja on kans -86 prefacelift keulasta ihan tontissa perä on korkeella
mut eikö se piä ollakkin vanhan bemrin perä vähän korkeemmalla
katastus mies katto sillo 310mm navasta kaareen vakio iskareilla
nyt mittasin ite nuilla madaltavilla iskareilla 330mm nuossu vaan:thinkNissan Stagea NM35 -01
2auto (siisti sivikki -00 jenkki malli.
harrastepohjalta E21 316
Comment
-
Kyllä mulla ainakin putos vuosimallin -86 318 ihan tonttiin Weitecin -60mm vietereillä sekä edestä että takaa, että kyllä nyt on jossain muualla mätää kuin tanskanmaalla...itse veikkaisin että sulla on vääränlaiset jouset takana.E28 - E30
HUNAJATA HUNAJATA
Comment
Comment