Announcement

Collapse
No announcement yet.

320i/323i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TONI_VAAN
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 210

    320i/323i

    kui paljo noista 85-86 vm 320 Biimereistä pyyvetään?? olen ettiny hyväkuntoista 320i:itä. muutama ja toivekki ois.

    1. hyväkuntoinen eli ei mittää läpilahoa ja ruosteenraiskaamaa yksilöä
    2. miel alle 300tkm ajettu
    3. neli ovinen
    4. alkuperäinen kattoluukku
    5. mahollinen sportti sisusta
    6. maholliset luvat 3.5litraselle ei oo kylläkää mikkää pakko olla
    turboahtimellahan saa 2litrasesta saman verran irti ja jopa enemmän.

    ja värillähän ei ole väliä

    ja saa maksaa 2000-2500egee
  • wj
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 3253
    • Järvenpää

    #2
    tolla 2000-2500€ saat helposti 323i:n tai 325i:n
    320 kannattaa tolla budjetilla unohtaa. Ihan vaan sen takia jos joskus innostuu rakentamaan. Alusta heti vaihtoon>tulee vitusti prosentteja
    - 2006 Mustang cabriolet
    - Sleekcraft Enforcer 28'

    Comment

    • bemu2000
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 17799
      • Jämsä

      #3
      olisko tää kuitenki vaikka yleistä keskustelua vai ostetaan ilmotus?

      voi olla aika hiljasta et saa helposti ja ehjän 325i:n tolla budjetilla...
      TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
      Vanteet edullisesti
      Nostureita ja rengaskoneita

      Comment

      • TONI_VAAN
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2003
        • 210

        #4
        =o)

        Originally posted by bemu2000
        olisko tää kuitenki vaikka yleistä keskustelua vai ostetaan ilmotus?

        voi olla aika hiljasta et saa helposti ja ehjän 325i:n tolla budjetilla...
        se on miten sen ottaa toisaalta tekniikka saattaa vaihtua M50B20:iin josta saa turbolla jo ihan kiitettävästi tehoa irti

        Comment

        • wj
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2003
          • 3253
          • Järvenpää

          #5
          Re: =o)

          Originally posted by TONI_VAAN
          Originally posted by bemu2000
          olisko tää kuitenki vaikka yleistä keskustelua vai ostetaan ilmotus?

          voi olla aika hiljasta et saa helposti ja ehjän 325i:n tolla budjetilla...
          se on miten sen ottaa toisaalta tekniikka saattaa vaihtua M50B20:iin josta saa turbolla jo ihan kiitettävästi tehoa irti
          Mutta jos tommosen m50b20 turbotat niin tarvitsee silti pistää 325I:n alustan
          - 2006 Mustang cabriolet
          - Sleekcraft Enforcer 28'

          Comment

          • mabo
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2003
            • 499
            • Turku

            #6
            Re: =o)

            Originally posted by Wittu_joo
            Originally posted by TONI_VAAN
            Originally posted by bemu2000
            olisko tää kuitenki vaikka yleistä keskustelua vai ostetaan ilmotus?

            voi olla aika hiljasta et saa helposti ja ehjän 325i:n tolla budjetilla...
            se on miten sen ottaa toisaalta tekniikka saattaa vaihtua M50B20:iin josta saa turbolla jo ihan kiitettävästi tehoa irti
            Mutta jos tommosen m50b20 turbotat niin tarvitsee silti pistää 325I:n alustan
            mullapas onkin jo 325 alusta... pitäis varmaa sit hakia lupia jo...
            Jack once shot himeself 10 times, just to prove 50 cent is a bitch. He proceeded to wrestle and aligator while talking to Chloe about schematics.
            Nyk. E34 525ia
            Ex. E30 320tic

            Comment

            • L.H
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2003
              • 2481
              • Lohja

              #7
              Re: =o)

              Originally posted by mabo
              Originally posted by Wittu_joo
              Originally posted by TONI_VAAN
              Originally posted by bemu2000
              olisko tää kuitenki vaikka yleistä keskustelua vai ostetaan ilmotus?

              voi olla aika hiljasta et saa helposti ja ehjän 325i:n tolla budjetilla...
              se on miten sen ottaa toisaalta tekniikka saattaa vaihtua M50B20:iin josta saa turbolla jo ihan kiitettävästi tehoa irti
              Mutta jos tommosen m50b20 turbotat niin tarvitsee silti pistää 325I:n alustan
              mullapas onkin jo 325 alusta... pitäis varmaa sit hakia lupia jo...
              Mitä lupia sä oot hakemassa? :roll:
              “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

              Comment

              • Suutari
                Bimmer Enthusiast
                • May 2003
                • 3059
                • Suomi

                #8
                ei tartte kun dynolapun vanhaan autoon kun tehot 204hp max ja 325i alusta..30e muutoskatsastus jos ei kattia
                Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
                -Official BTCF-Sauna Team-
                -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
                -Team BTCF Top Alcohol-
                -Team Pimp My Bride-
                TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
                R.I.P. 1K MOTORSPORTS
                R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
                526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎