Joo eilen olin e30:llä mäkkärin jonossa ja kuuntelin että kone heijaa sillontällöin jotain... sitten huomasin että ilmastoinnin napissa valo vilkkuu iteksii heijaamisen tahtiin, eli lähtee omineen päälle ja pois. Napissa paloi siis valo kun nappi oli ylhäällä (ei pitäisi palaa?) ja ilmastointi silloin päällä. Hetken päästä valo sammui ja ilmastoinnin nappi toimi normaalisti; pohjaan = valo syttyy, kierrokset heijaa ja ilmastointi on päällä. Ja ylös = valo sammuu, kierrokset heijaa, ilmastointi on pois päältä.
En tiedä liityykö viat toisiinsa, mutta äsken ajoin hiekkatietä ja takalasinpuhaltimen nappiin syttyi se keltanen valo, joka pitäisi siis palaa kun se on päällä. Vai pitääkö sen palaa siinä kokoajan? Mulla ei oo koskaan palannu on se päällä tai pois, mutta nyt se palaa kokoajan, mutta nappi toimii niinku pitääkin; ylös = pois päältä, pohjassa = päällä.
En tiedä liityykö viat toisiinsa, mutta äsken ajoin hiekkatietä ja takalasinpuhaltimen nappiin syttyi se keltanen valo, joka pitäisi siis palaa kun se on päällä. Vai pitääkö sen palaa siinä kokoajan? Mulla ei oo koskaan palannu on se päällä tai pois, mutta nyt se palaa kokoajan, mutta nappi toimii niinku pitääkin; ylös = pois päältä, pohjassa = päällä.
Comment