Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 ilmastointi sekoilee, nappien valot vilkkuu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Haukkis
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2005
    • 1366
    • Valkeala

E30 ilmastointi sekoilee, nappien valot vilkkuu

Joo eilen olin e30:llä mäkkärin jonossa ja kuuntelin että kone heijaa sillontällöin jotain... sitten huomasin että ilmastoinnin napissa valo vilkkuu iteksii heijaamisen tahtiin, eli lähtee omineen päälle ja pois. Napissa paloi siis valo kun nappi oli ylhäällä (ei pitäisi palaa?) ja ilmastointi silloin päällä. Hetken päästä valo sammui ja ilmastoinnin nappi toimi normaalisti; pohjaan = valo syttyy, kierrokset heijaa ja ilmastointi on päällä. Ja ylös = valo sammuu, kierrokset heijaa, ilmastointi on pois päältä.

En tiedä liityykö viat toisiinsa, mutta äsken ajoin hiekkatietä ja takalasinpuhaltimen nappiin syttyi se keltanen valo, joka pitäisi siis palaa kun se on päällä. Vai pitääkö sen palaa siinä kokoajan? Mulla ei oo koskaan palannu on se päällä tai pois, mutta nyt se palaa kokoajan, mutta nappi toimii niinku pitääkin; ylös = pois päältä, pohjassa = päällä.

Entiset: e38 740iA / e39 528iA / e30 325i cab usa / e30 316 m30 lelu / e30 320i M-tech / e28 520i / e23 732iA / e32 730iA / e30 318i / e34 525i / e30 316i
  • MasaTDS
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2006
    • 1606
    • Tampere

tosta ilmastoinnin napista en tiedä,mutta kierroksethan heijaa aina kun on ilmastointi päällä ja tossa takalasin puhaltimen napissa ainakin mun cabriossa palaa valo kokoajen,mutta kun laittaa sen päälle valo kirkastuu
    E24 635csi
    M-B W140
    Citroen c4 coupe
    H-D sportster chopper

Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
    Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
    Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta
    www.mpanet.fi

Comment

• Haukkis
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 1366
      • Valkeala

Originally posted by MasaTDS View Post
      tosta ilmastoinnin napista en tiedä,mutta kierroksethan heijaa aina kun on ilmastointi päällä ja tossa takalasin puhaltimen napissa ainakin mun cabriossa palaa valo kokoajen,mutta kun laittaa sen päälle valo kirkastuu
      Joo elikkä nyt se takalasinpuhaltimen nappi toimii niinku pitääkin... oli vissii sen napin valossa kosketushäikkää ku hiekkatierynkytyksessä alko pelaamaan Vielä kun keksis mitä toi ilmastointi teiskaa itekseen

Entiset: e38 740iA / e39 528iA / e30 325i cab usa / e30 316 m30 lelu / e30 320i M-tech / e28 520i / e23 732iA / e32 730iA / e30 318i / e34 525i / e30 316i

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎