Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistä mäntä Schnitzer 323i S3 Turboon?? (e30)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Daa Daa
    BTCF Member
    • Aug 2004
    • 904
    • Jyväskylä

    Mistä mäntä Schnitzer 323i S3 Turboon?? (e30)

    Siis tarviisin yhden alkup. männän, puristussuhde on 7.5 ja halkaisija 80mm, tapin koko sama kuin tavallisessa..
    Tai jos joku tietäisi että minkä valmistajan tekemät nuo männät ovat, niin voisi kysellä sieltä suoraan. :roll:

    Kun tulee pikkasen hintaa jos joutuu kaikki männät uusimaan.. :shock:

    Kaikki hyvät ideat otetaan vastaan!
  • LASSI-S
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 4918
    • hattula/hämeenlinna.

    #2
    off topic mutta mikäs tuollainen ac schnitzer 323 s3 turbo on, en ole koskaan kuullut moisesta, laita vähän speksejä ja kuvaa jos löytyy.kiinnostava vehje
    E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

    Comment

    • Check Control
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2003
      • 502
      • Kuopio

      #3
      Kansa tahtoo kuvia!
      R.I.P
      E30 325 Hartge Cabriolet -90, E30 327 Hartge/Turbo -88, E30 316/325 -85, E30 316/325 -84, E30 316 -85, E30 316 -87,BMW E30 318i -88[/SIZE]

      Comment

      • basco
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2003
        • 272
        • laukaa kierrä se kaukaa

        #5
        onkos tää nyt se mikä oli tiituspohjassa maatumassa :?:
        TOHTORI SYKERÖ ON TOIMITUSJOHTAJA....
        MÄ OON POMO!!!

        Comment

        • mikko
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2002
          • 1741
          • kotona

          #6
          ehtikö se pienimäki sanoo että www.konig.fi? sehä tuo noita ac osia...

          mutta veikkaan että ompa sen verran vanhaa kamaa että orkkikset on kiven alla! hommaa jostai proturbo tms vastaavat turbon männät

          Comment

          • Daa Daa
            BTCF Member
            • Aug 2004
            • 904
            • Jyväskylä

            #7
            Tiituspohjassa joo... :wink:
            Onkohan saksassa esim. mitään Klubia missä olisi Schnitzer tietämystä pikkasen normaalia enemmän?
            Kun vanhat Schnitzer bemarit on kuulemma kokonaan eri firman tekemiä kun nää nykyset AC Schnitzer laitteet...
            Pitänee soitella tonne Königille, ja kysellä jos löytys jotain.. :?

            Comment

            • Wangel436
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2002
              • 1029
              • Ylöjärvi

              #8
              Originally posted by Daa Daa
              Tiituspohjassa joo... :wink:
              Onkohan saksassa esim. mitään Klubia missä olisi Schnitzer tietämystä pikkasen normaalia enemmän?
              Kun vanhat Schnitzer bemarit on kuulemma kokonaan eri firman tekemiä kun nää nykyset AC Schnitzer laitteet...
              Pitänee soitella tonne Königille, ja kysellä jos löytys jotain.. :?
              Heh! Mäkin muuten tiedän tuon auton jos siinä luki jotain tuulilasissa KISSAN kokoisilla kirjaimilla :lol: Ainakaan silloin kun viimeksi näin niin eipähän ollut tuo konehuone erikoisessa kunnossa :?
              Autossahan pitää olla kaksi toimivaa kattoluukkua....

              E61 530D ///M-sport




              Comment

              • jeps
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2003
                • 1986
                • Espoo

                #9
                huh, ei olis varmaan hassumpi peli.. paljon noita on valmistettu? :shock:
                Loppuen lopuks sydämmeen mahtuu vaan yks ämmä

                Comment

                • Suutari
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2003
                  • 3059
                  • Suomi

                  #10
                  aika lussut rutistukset 8) ...mutta asiaan. varmaan aika lähellä jotain modattua vakiomukia..pikku modaamisella vois saaha ihan ok mukit vakioista. ihan heittona vaan et 70 luvulla oo paljo ollu tietoo takomukeista (tai on mut ei ehkä niinkään ahtamisesta..verrattuna tähän päivään. Älkääkä nyt ruetko inttää :wink: ). Tai mikset suoraan poraa 84mm/kuplan 83/83.5 kokoon ja heitä siihen kuplan "tako" mukit..varmaan helpoin tie. Eipä taida museon setäkään nähdä koneen sisään ja voisin vannoa et ois ihan jees kun samalla nostasit hiukka ruttuja sieltä..
                  Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
                  -Official BTCF-Sauna Team-
                  -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
                  -Team BTCF Top Alcohol-
                  -Team Pimp My Bride-
                  TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
                  R.I.P. 1K MOTORSPORTS
                  R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
                  526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

                  Comment

                  • Daa Daa
                    BTCF Member
                    • Aug 2004
                    • 904
                    • Jyväskylä

                    #11
                    Joo ei oo kyllä häävit rutistukset, männissä on noin 1cm syvä ja halkasijaltaan 60mm oleva kuoppa. Että ei siihen taida olla lähelläkään mitkään vakio männät, mut noi kuplan takomukit kävi itelläkin mielessä kun ei maksaisikaan maltaita.. :? Kun sais rutut pikkasen korkeemmalle nii sais heräämään vähän alempaa..

                    Comment

                    • Daa Daa
                      BTCF Member
                      • Aug 2004
                      • 904
                      • Jyväskylä

                      #12
                      Minkäs valmistajan mäntiä ovat vakion 323 tai 325 männät??

                      Comment

                      • basco
                        Bimmer Fanatic
                        • Dec 2003
                        • 272
                        • laukaa kierrä se kaukaa

                        #13
                        eikös ne oo mahlen?
                        TOHTORI SYKERÖ ON TOIMITUSJOHTAJA....
                        MÄ OON POMO!!!

                        Comment

                        • T3
                          BTCF Member
                          • Oct 2003
                          • 8530
                          • Karhe

                          #14
                          Originally posted by Daa Daa
                          Minkäs valmistajan mäntiä ovat vakion 323 tai 325 männät??
                          Kolme valmistajaa:
                          -Mahle
                          -KS=Kolbenschmidt
                          -Nural

                          Jos joku tietää vielä jonkun muunkin valmistajan, niin huutaa hep ja kertoo valmistajan nimen.
                          .

                          Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                          Comment

                          • Daa Daa
                            BTCF Member
                            • Aug 2004
                            • 904
                            • Jyväskylä

                            #15
                            Onkos mitään tunnistus keinoa?? Alapuolella jotain merkkiä tai?? :?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎