Mistä noin halpoja vakutuksia saa bemuun? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 tms ylläpito
Collapse
X
-
Kumma juttu
Mulla on vakuutukset aina ollut tapiolassa.
Muita vakuutusyhtiöitä en ole koskaan suosinut sen takia että korvaussysteemit on hanurista ja tapiola ainoa paikka mistä olen rahaakin saanut kun jotain on tapahtunut
Avovaimon A4 audi -95 on vakuutettuna lähivakuutuksella vuodelle hintaa tulee 560+73€
Kaskoa tossa ei tällä hetkellä ole mutta ei kallis sekään,verrattuna bemariin.
Mä pyysin helmikuussa jokaisesta vakuutusyhtiöstä tarjouksen tosta Touringista ja halvin tais olla muistaakseni 690€ 0% bonuksella..
Muistathan että auton vakuutuksen hintaan vaikuttaa asuinkunta,omistajan ikä,mottorin tilavuus jnejne..
Isäukon nimissä jos olisi toi auto niin säästöä samoilla vakuutuksilla ilman bonuksia olisi yli 350€/vuosi
Autoilu maksaa ja sille ei voi mitään..
Keskittäminenhän on tämänpäivän hitti.. sillä saa aika roimasti alea kaikkeen
Saako muuten Osakasko ja liikenne vakuutus olla eri yhtiöissä ?
Ei sitä varmaan kukaan kiellä.. Omavastuut tulee aina maksettavaksi.
Jos autoosi murtaudutaan parkkiksella ja sieltä pöllitään mankka,kaiuttimet,etupenkki jnejne.. nämä menee auton vakuutuksesta.. Sukkahousut,nahka-asut jnejne kotitavara menee kotivakuutuksesta (maksat auton vakuutuksen omavastuun ja koti-irtaimisto vakuutuksen omavastuun).. Keskittämällä saat toisen omavastuun poisE30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
itellä on kans pohjolassa vakuutukset omassa bemarissa.
570e osakaskon kanssa koko vuosi, ja 325i -88 puimuri. mielestäni kohtuu edulliset, mitään boonuksia ei ole, ainoastaan keskittämisalennus..-320 s-low taxi -91 & Chevy Van GT
X
-318i bavaria -88
-325i m-tech2 -88
-316 bluebeast taxi -85
-316 red-devil taxi -86
Comment
-
-
Originally posted by JesseK View Postitellä on kans pohjolassa vakuutukset omassa bemarissa.
570e osakaskon kanssa koko vuosi, ja 325i -88 puimuri. mielestäni kohtuu edulliset, mitään boonuksia ei ole, ainoastaan keskittämisalennus... Sama malli ja vuosimalli ku sulla. Mut tuolta tuli itelle ainakin halvin tarjous mitä noita kyselin tos alkuvuodesta.
Comment
-
Comment