Eli siis selitämpä koko stoorin lyhennettynä;
ajoin n.50km ja jätin auton parkkiin lievään ylämäkeen (keula ylöspäin), palasin n.3tunnin päästä ja auton alla tajuton öljyläntti. Paikanpäällä selvisi sen verran että moottorista öljyt ei ainakaan ollu, vaan lootasta, ja lootan etuosasta öljyä tuli kuin hanasta..
Noh nyt on bemari saatu pukeille ja vikaa tutkittu, öljyä vuotaa kuin hanasta siitä vaihdelaatikon etupäässä pohjassa olevasta "huohotusaukosta?"! (noin 3cm pitkä ja 3-4mm leveä reikä)
Eli siis kohdasta jossa laatikko yhdistyy kytkimen kohdalla olevaan koteloon, ja jossa tulee ensimmäiset kiinnityspultit..
Mitään vuotoja ei aikaisemmin ollu, yhtäkkiä vaan tuli öljyt pihalle aivan ku ois propun ottanu irti
realoemin räjäytyskuvista oon kattonu että mikä helvetin reikä tuo on, notta voiko sen lyödä huoletta tukkoon ja täten tukkia öljyvuoto.. vai onko se reikä tosiaan joku tärkeä huohotusaukko jossa on sisäpuolella jonkin sortin mekanismi joka nyt sitten olis hajonnu?
ajoin n.50km ja jätin auton parkkiin lievään ylämäkeen (keula ylöspäin), palasin n.3tunnin päästä ja auton alla tajuton öljyläntti. Paikanpäällä selvisi sen verran että moottorista öljyt ei ainakaan ollu, vaan lootasta, ja lootan etuosasta öljyä tuli kuin hanasta..
Noh nyt on bemari saatu pukeille ja vikaa tutkittu, öljyä vuotaa kuin hanasta siitä vaihdelaatikon etupäässä pohjassa olevasta "huohotusaukosta?"! (noin 3cm pitkä ja 3-4mm leveä reikä)
Eli siis kohdasta jossa laatikko yhdistyy kytkimen kohdalla olevaan koteloon, ja jossa tulee ensimmäiset kiinnityspultit..
Mitään vuotoja ei aikaisemmin ollu, yhtäkkiä vaan tuli öljyt pihalle aivan ku ois propun ottanu irti

realoemin räjäytyskuvista oon kattonu että mikä helvetin reikä tuo on, notta voiko sen lyödä huoletta tukkoon ja täten tukkia öljyvuoto.. vai onko se reikä tosiaan joku tärkeä huohotusaukko jossa on sisäpuolella jonkin sortin mekanismi joka nyt sitten olis hajonnu?
Comment