Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 jäähdytys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jamppa1983
    BTCF Member
    • Jan 2005
    • 739
    • Pirkanmaa

    e30 jäähdytys

    Eli millä tavalla kannattaisi toteuttaa. Erillisellä paisunta säiliöllä vai korkkisyylärillä, onko sillä edes käytännön merkitystä? Jos vaan mahdollista niin tekis mieli jättää se paisunta säiliö pois pelistä. Jos joku on todennut jonkun hiukan isomman syylärin hyväksi niin vinkkejä tänne myös.
    Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!

    M3 e90 & "M3" e30 turbo
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16368
    • Asikkala

    #2
    Mikä kone, miksi ei vakiosysteemi kelpaa ?

    Comment

    • Jonsku
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2002
      • 4645
      • Tuusula

      #3
      E28 528 / 535 syyläri on reilusti isompi kuin vakio ja menee heittämällä paikoilleen. E36 M50 koneisten syylärissä on paisari syylärissä, niitä on suht moni laitellut paikoilleen.. E30 M40 koneisissakin on paisari syyläriin integroituna..
      - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

      ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
      ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
      ex. Alpina D10 Touring #33/94
      ... and many more

      Comment

      • Jamppa1983
        BTCF Member
        • Jan 2005
        • 739
        • Pirkanmaa

        #4
        Kiitän, täytyy metsästellä sitten tuo m50 syyläri.
        Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!

        M3 e90 & "M3" e30 turbo

        Comment

        • jpkl
          Bimmer Rookie
          • Apr 2008
          • 53
          • suomi

          #5
          muutes se ilmatoidun m50 on reilusti kalliimpa kun ei ilmastoidun motonetissä on halvin. "fixus" ilmastoitu 199e. käytettyjä ei oo oikein ollu saatavilla

          Comment

          • Jamppa1983
            BTCF Member
            • Jan 2005
            • 739
            • Pirkanmaa

            #6
            Eihän tuo sitten oo kallis uutenakaan. Jos ei muuten löydy niin motonetistä sitten.
            Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!

            M3 e90 & "M3" e30 turbo

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎