Auto siis signaturen E30 318is -90.
Tässä näitä kysymyksiä liuta:
-Kellään tietoa auton aikaisemmasta historiasta?
-Onko tuossa m42b18 koneessa nakutuksen tunnistinta/anturia?
-Voiko koneesta säätää sytytystä manuaalisesti, vai säätääkö moottorin boksi sen? Mistä boksi saa tiedon?
-Minkälaista ääntä kone pitä "ehjänä", kun tuossa tuntuu kuuluvan pientä nakutuksen kaltaista ääntä varsinki moottorin kovasti rasittuessa, esim. 60 vauhtia laittaa vitosella kaasun pohjaan niin kuuluu, onko siis vakioääniä?
-Paineet mitattiin pytyistä: 1. 14kg/cm2 (tais olla mittari heikosti kiinni); 2. 14,5; 3. 15,5; 4. 15,5...hyvät?
-Mitä oireita jos nakutuksentunnistinanturi (jos sellaista on) on rikki? Sama myös kampuranasennontunnistimen kanssa?
-Onko 5W-40 Valvoline:n öljyt käypät koneeseen?
No siinähän sitä riittääkin vähäksi aikaa :think
Tässä näitä kysymyksiä liuta:
-Kellään tietoa auton aikaisemmasta historiasta?
-Onko tuossa m42b18 koneessa nakutuksen tunnistinta/anturia?
-Voiko koneesta säätää sytytystä manuaalisesti, vai säätääkö moottorin boksi sen? Mistä boksi saa tiedon?
-Minkälaista ääntä kone pitä "ehjänä", kun tuossa tuntuu kuuluvan pientä nakutuksen kaltaista ääntä varsinki moottorin kovasti rasittuessa, esim. 60 vauhtia laittaa vitosella kaasun pohjaan niin kuuluu, onko siis vakioääniä?
-Paineet mitattiin pytyistä: 1. 14kg/cm2 (tais olla mittari heikosti kiinni); 2. 14,5; 3. 15,5; 4. 15,5...hyvät?
-Mitä oireita jos nakutuksentunnistinanturi (jos sellaista on) on rikki? Sama myös kampuranasennontunnistimen kanssa?
-Onko 5W-40 Valvoline:n öljyt käypät koneeseen?
No siinähän sitä riittääkin vähäksi aikaa :think
Comment