Announcement

Collapse
No announcement yet.

E21 315 turbotus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sdracing
    Newbiemmer
    • Jul 2006
    • 7

    E21 315 turbotus

    Morijesta. On tässä mielessä ollut pieni "budjetti" projekti eli turbottaa tuo M10 kone. Turbo Volvon kaasarilla, jollain garrettin ahtimella jne..mitä nurkista sattuu löytymään

    Sitä tässä lähinnä aloin nyt kysymään että paljonko on tehoraja vakio jarruilla ja alustalla sekä kuinka paljon tuon 315 alusta eroaa isompi koneisista E21 malleista?
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4645
    • Tuusula

    #2
    Käytännössä et saa nostaa tehoja yhtään tuolla 315 alustalla. Jos meinaat tehoja ottaa reilusti, täytyy sinun vaihtaa sinne 323 alusta.

    Toki jos tehot pysyvät alle 320 tehojen, riittää 320 alusta.

    Searchilla löytyy paljon juttua, M10 on oiva turbotuskohde
    - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

    ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more

    Comment

    • sdracing
      Newbiemmer
      • Jul 2006
      • 7

      #3
      Sais kait sillä vakio alustalla sen 20% nostaa? Ja onko tuossa 316 mallissa sama alusta? Jos on niin senhän saisi nostaa jo huimaan 108hp tehoon verrattuna taas tähän 315 75hp + 20% eli 90hp. Täytyypä alkaa etsiskelemään jotain juttua:think

      Comment

      • 69ville
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2003
        • 375
        • kiiminki-casa-neidari

        #4
        tuo 20% sääntö koskee vain mallisarjan tehokkainta.

        Comment

        • sdracing
          Newbiemmer
          • Jul 2006
          • 7

          #5
          No voe voe.. Sattuuko joku tietämään paljonko tossa M10B16 koneessa on venttiili nostot vakiona?

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎