mistä 88 325 e30 tunnistaa kierrosten määrän?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 325 -88
Collapse
X
-
oisko kammen päässä?Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
-
Kampiakselin värinänvaimentimessa on hammaskehä josta ECU saa yläkuolokohdan ja kierrosnopeuden.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by grind View Postmeneekö kierros mittarin johtoja mittaristosta hanskalokeroon?
-Vihreä - ECU:n virta
-Keltainen / harmaa - kulutus
-Musta / ruskea - kierrosluku
Väreistä en ole 100% varma.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostMenee (riippuen tosin vuosimallista). Hanskalokeron luona on 3-napainen liitin;
-Vihreä - ECU:n virta
-Keltainen / harmaa - kulutus
-Musta / ruskea - kierrosluku
Väreistä en ole 100% varma.
moottori -87 uudempi
vaihdettiin moottorin ohjaus, kiekka mittari lakkas toimimasta=(Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
-
Originally posted by jouni.325 View Postauto on -87
moottori -87 uudempi
vaihdettiin moottorin ohjaus, kiekka mittari lakkas toimimasta=(
Eli lähteekö ECU:sta tuota kolminapaliitintä, tuleeko ECU:n luo kolminapaliitin korin johtosarjan puolesta?- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostOlisikohan niin että tuo uudempi kone lykkää kiekkasignaalia "sen ison pyöreän liittimen" (konehuoneessa tulipellissä) kautta kun taas auton johtosarja haluaisi sitä hanskalokeron luota.
Eli lähteekö ECU:sta tuota kolminapaliitintä, tuleeko ECU:n luo kolminapaliitin korin johtosarjan puolesta?
Johtosarjas ei ollu kolminapaliitintä=/
kaikki muut kyllä pelaa kuin unelma=)Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
Comment