Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 325 -88

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • grind
    Bimmer Rookie
    • Jun 2008
    • 37

    e30 325 -88

    mistä 88 325 e30 tunnistaa kierrosten määrän?
  • -Jarno-
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1140
    • Salo

    #2
    ............
    Last edited by -Jarno-; 18-08-2008, 15:38.

    Comment

    • jouni.325
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2007
      • 2860

      #3
      oisko kammen päässä?
      Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873


      Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
      https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
      Myös projekti kertomus fasessa

      Comment

      • Jonsku
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2002
        • 4645
        • Tuusula

        #4
        Kampiakselin värinänvaimentimessa on hammaskehä josta ECU saa yläkuolokohdan ja kierrosnopeuden.
        - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

        ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
        ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
        ex. Alpina D10 Touring #33/94
        ... and many more

        Comment

        • grind
          Bimmer Rookie
          • Jun 2008
          • 37

          #5
          meneekö kierros mittarin johtoja mittaristosta hanskalokeroon?

          Comment

          • Jonsku
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2002
            • 4645
            • Tuusula

            #6
            Originally posted by grind View Post
            meneekö kierros mittarin johtoja mittaristosta hanskalokeroon?
            Menee (riippuen tosin vuosimallista). Hanskalokeron luona on 3-napainen liitin;

            -Vihreä - ECU:n virta
            -Keltainen / harmaa - kulutus
            -Musta / ruskea - kierrosluku

            Väreistä en ole 100% varma.
            - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

            ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
            ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
            ex. Alpina D10 Touring #33/94
            ... and many more

            Comment

            • jouni.325
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2007
              • 2860

              #7
              Originally posted by Jonsku View Post
              Menee (riippuen tosin vuosimallista). Hanskalokeron luona on 3-napainen liitin;

              -Vihreä - ECU:n virta
              -Keltainen / harmaa - kulutus
              -Musta / ruskea - kierrosluku

              Väreistä en ole 100% varma.
              auto on -87
              moottori -87 uudempi

              vaihdettiin moottorin ohjaus, kiekka mittari lakkas toimimasta=(
              Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873


              Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
              https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
              Myös projekti kertomus fasessa

              Comment

              • Jonsku
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2002
                • 4645
                • Tuusula

                #8
                Originally posted by jouni.325 View Post
                auto on -87
                moottori -87 uudempi

                vaihdettiin moottorin ohjaus, kiekka mittari lakkas toimimasta=(
                Olisikohan niin että tuo uudempi kone lykkää kiekkasignaalia "sen ison pyöreän liittimen" (konehuoneessa tulipellissä) kautta kun taas auton johtosarja haluaisi sitä hanskalokeron luota.

                Eli lähteekö ECU:sta tuota kolminapaliitintä, tuleeko ECU:n luo kolminapaliitin korin johtosarjan puolesta?
                - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

                ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
                ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
                ex. Alpina D10 Touring #33/94
                ... and many more

                Comment

                • jouni.325
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2007
                  • 2860

                  #9
                  Originally posted by Jonsku View Post
                  Olisikohan niin että tuo uudempi kone lykkää kiekkasignaalia "sen ison pyöreän liittimen" (konehuoneessa tulipellissä) kautta kun taas auton johtosarja haluaisi sitä hanskalokeron luota.

                  Eli lähteekö ECU:sta tuota kolminapaliitintä, tuleeko ECU:n luo kolminapaliitin korin johtosarjan puolesta?

                  Johtosarjas ei ollu kolminapaliitintä=/
                  kaikki muut kyllä pelaa kuin unelma=)
                  Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873


                  Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
                  https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
                  Myös projekti kertomus fasessa

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎