Siis missä E30 -88:n peruutusvalojen kytkin sijaitsee? Onko helpompi löytää ohjaamon kautta vaihdekepin luota vai pohjan kautta. Kiiton etukäteen. :?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 Peruutusvalojen sähköhätä.
Collapse
X
-
Re: Missä E30 -88:n peruutusvalojen kytkin sijaitsee?
Originally posted by MedicSiis missä E30 -88:n peruutusvalojen kytkin sijaitsee? Onko helpompi löytää ohjaamon kautta vaihdekepin luota vai pohjan kautta. Kiiton etukäteen. :?
Vaihdettiin kaverin kanssa mun autoon laatikko, entisessä laatikossa oli 2 "pinniä" mihin tuli 2 johtoa (johdot menee vaihdekepin reiästä lattian läpi ja sen kepin juuressa olevan liittimen läpi "jonnekin"), uudessa lootassa oli 3 pinniä. Piti sitten arpoa että mihin kytkee ne 2 johtoa, ekalla yrittämällä ei ollu pakkivaloja mut tokalla kytkentäyrityksellä löyty oikeet pinnit. Eli jos on 2 johtoa ja 3 pinniä niin eikun kokeilemaan... :wink: :lol:
Comment
-
-
Originally posted by sqxoEli jos on 2 johtoa ja 3 pinniä niin eikun kokeilemaan... :wink: :lol:ex. E39 528iA -96
ex. E61 530xdA -08
ex. E91 320iA Touring -08
ex. E39 525iA Sedan -02
ex. E36 318is Coupe -92
Comment
-
-
Originally posted by ToipisOriginally posted by sqxoEli jos on 2 johtoa ja 3 pinniä niin eikun kokeilemaan... :wink: :lol:
Comment
-
-
e30 Peruutusvalojen sähköhätä.
Peruutusvalot lakkasivat yhtäkkiä toimimasta,siis kesken pakituksen.
-Polttimot vaihdettu.
-Lampun kannat putsattu.
-Peruutusvalokytkin toimii.
-Liittimille ja lampun kantaan tulee normaali jännite.
Heti kun laittaa kantaan kuormaa,jännite romahtaa.
Voi ottaa maihin tietysti mistä vain,mutta onko olemassa joku rele mikä tässä tapauksessa katkaisee jännitteen syötön?
Olen tuore omistaja joten auton sähköjärjestelmä on minulle vielä kohtuu outo!
Kiitos kaikille vastaajille jo etukäteen.e30 316 1.8 2d -87
Comment
-
-
Originally posted by Pono92 View Postpakkivalot katos -90 318i E30? mihin mahtaa mennä pakkivalojen liittimeltä lähtevät piuhat, joka on vaihdekepin vieressä.lähtee kaksi piuhaa? siis laatikolle päi?
Comment
-
Comment