Announcement

Collapse
No announcement yet.

APUA! e30 ei käy!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jupppe
    Bimmer Rookie
    • Aug 2008
    • 76
    • N/A

    #16
    Nyt alkaa jo palaa käpy tähän touhuun. Kertokaapas joku fiksu missä sijaitsevat autossani jakomerkit?? Eli malli: e30 316i -89 eli kone siis m40.

    Comment

    • Jupppe
      Bimmer Rookie
      • Aug 2008
      • 76
      • N/A

      #17
      Eikö kukaan tosiaan tiedä? Tarttis tosi kipeesti neuvoja koska kortti kohta taskussa ja auto senkus makaa elottomana tallissa

      Comment

      • Vertigo
        Bimmer Fanatic
        • May 2005
        • 806
        • Paska Kaupunni

        #18
        se ei siis yrittäkkään lähtiä käyntiin?
        Edellisessä konkursissa ei lähteny käyntiin kun tyhjäkäyniventtiili oli juminut kiinni mutta tiedä siitä sitten onko sulla sama vika mutta kokeile ottaa se venttiili irti ja kato liikkuuko se lipukka siellä sisällä jos ei niin crc:tä niin perkeleesti että alkaa liikkua ja kuivaa se sitten hyvin ja starttailemaan.
        I Don't Know! I Don't Like It!
        Nykyiset:
        E36 328i cöype
        Exät:
        Fiat Uno 60ies '93
        E30 316i
        E28 520ia
        Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
        Fiat 127
        Saab 900

        Comment

        • Rocla
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2002
          • 7692
          • Kajaani

          #19
          Originally posted by Jupppe View Post
          Eikö kukaan tosiaan tiedä? Tarttis tosi kipeesti neuvoja koska kortti kohta taskussa ja auto senkus makaa elottomana tallissa


          Bensiinillä käyvä autohan tarvitsee 3 asiaa käydäkseen(edellyttäen ettei ole mekaanisesti vaurioitunut):

          1. Polttoaine/ilma seos
          3. Puristusta
          2. Kipinää

          Siitäpä eliminoit että mikä puuttuu.

          Jos kipinä ja bensa tulevat, niin lirauta lusikallinen öljyä palotiloihin ja puhdista tulpat huolellisesti. Epäilen vieläkin että esim. venttiilit ovat jumituneet raolleen(tapahtuu joskus jos käytetään moottoria todella lyhyitä jaksoja ja annetaan jäähtyä sen jälkeen) ja pitkä sahaaminen on aiheuttanut bensiinitulvan, joka pahentaa tilannetta entisestään kun sylinterien öljykalvo on heikentynyt ja tulpat ovat pimeänä.

          Tokihan siellä voi olla ihan "oikea" vikakin.
          Last edited by Rocla; 11-09-2008, 21:45.
          Olli.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎