Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 kallistuksenvakaajasta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • masa320
    Bimmer Rookie
    • Sep 2007
    • 84
    • oulu

    e30 kallistuksenvakaajasta

    terveeks
    yritin etsiä mut ei paljoa kostuttanu. edes google. elikkä, mulla on 320i johon vastikään laitoin m2b25. kallistuksenvakaajaa taakse huutais tosi kovasti ja oon ihan ulapalla koko hommasta. yritin googlen kuvistaki katsoo mut oli vaan jtn kisakireitä vehkeitä mitkä tiennytkään origineelista vakaajista. eli mitä kaikkea osia sinne tarvitsee ja minne ne tulee kiinni sinne vai pitääkö ostaa 325 apurunko kokonaan? älkää turhaan alkako etsiin tietoo mut valaiskaa jos on tiedätte. ja sit toinen homma olis et onko 320 ja 325 bensatankeissa mitään eroa? vaikka bensaa olisi n.15l ja ajaa tosi lujaa oikealle päin niin bensan saanti loppuu ja se ei ole mukavaa. eli mikäs siinä voi mättää?

    kiitti vastauksista ja epäkohteliaisuuksista
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4645
    • Tuusula

    #2
    Tulee runkoon kiinni kahdesta pisteestä sekä päistään kiinni koiranluilla tukivarsiin. Pitäisi olla valmiit paikat kaikissa malleissa, joten "plug'n'play".

    Tarvitset;
    -Itse vakaajan
    -Vakaajan kumit ja helat
    -Koiranluut
    -Koiranluiden alapään kiinnikkeet
    - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

    ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more

    Comment

    • Make H.
      BTCF Member
      • Jul 2006
      • 1278
      • Kokkola

      #3
      Originally posted by masa320 View Post
      vaikka bensaa olisi n.15l ja ajaa tosi lujaa oikealle päin niin bensan saanti loppuu ja se ei ole mukavaa. eli mikäs siinä voi mättää?

      kiitti vastauksista ja epäkohteliaisuuksista
      Ainakin itsellä e30 325 mitä olen botniaringillä käyny ajaan niin rupee loppuun välillä kovissa kurveissa bensa kun bensaa on 15L. Eli sanoisin et aivan normaalia vakiotankilla

      Comment

      • masa320
        Bimmer Rookie
        • Sep 2007
        • 84
        • oulu

        #4
        joo kiitti vastauksista, pitääpä hankkia noi verneet. mut silti mietityttää toi bensahomma, ku esim moottoritien ramppiin ajaa ihan limitillä niijn ilmenee toi tökkiminen. vois aukasta sen pumppuhomman ja katsoo et onhan mun asennukset kestäny :P

        Comment

        • M325i
          Bimmer Enthusiast
          • May 2005
          • 1529
          • Etelä-pohjanmaa

          #5
          Pumppuhomma täysin normaali ja kaikissa e30 koreissa valmiit paikat takavakaajalle.
          E30 ja E46 ///M

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎