Minkälainen homma on asentaa keskuslukitus E30:iin? Miten esimerkiksi nuo ovien moninapaliittimet? Ovien johtosarjat menevät tietysti vaihtoon, mutta entäs korin puolella? Kuinka laaja johtosarja keskuslukitukseen kuuluu korin puolella ja meneekö se heittämällä paikalleen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Alkuperäinen keskuslukitus E30:iin, minkälainen homma?
Collapse
X
-
Tästä voit vähän katsella johtojen määrää, värejä ym. Jalkatilasta paffit veks ja aika äkkiähän tuo selviää onko johtoja valmiina vai ei.
Sanoisin, että jos ei ole korin puolella mitään valmiina, niin itse en ryhtyisi operaatioon. Cabrion mykistyneen keskuslukon olen kertaalleen elvyttänyt ja sekin oli jo tajuton homma vaikka kaikki oli valmiina paikoillaan ja riitti vain rikkinäisten osien etsintä ja uusiminen plus uusia ovien läpiviennit jne...
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
-
-
Originally posted by 525iiäxä View PostTästä voit vähän katsella johtojen määrää, värejä ym. Jalkatilasta paffit veks ja aika äkkiähän tuo selviää onko johtoja valmiina vai ei.
Sanoisin, että jos ei ole korin puolella mitään valmiina, niin itse en ryhtyisi operaatioon. Cabrion mykistyneen keskuslukon olen kertaalleen elvyttänyt ja sekin oli jo tajuton homma vaikka kaikki oli valmiina paikoillaan ja riitti vain rikkinäisten osien etsintä ja uusiminen plus uusia ovien läpiviennit jne...
Comment
-
Comment