Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 325i m-tech alustan erot vs. perus 325i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • urria
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2006
    • 223
    • Lohja

    E30 325i m-tech alustan erot vs. perus 325i

    Kiinnostaisi tietää (tulevan kesä alustapäivitystä silmälläpitäen) mitä käytännössä tarkoittaa, kun aikanaan joku ruksinut E30 325i:n lisävarustelistalta 704 M SPORT SUSPENSION ? Ovatko pelkästään jouset lyhyemmät/jäykemmät kuin vakio 325i vai onko myös iskareissa eroja?

    Auto siis -87 325i 2door M-tech
    E46 323Ci -99
  • Delphin
    BTCF Member
    • Mar 2006
    • 231
    • Nurmijärvi

    #2
    Faceliftin M-technic alustassa madallus on 25 mm ja iskarit ovat Bilsteinin, en tiedä miten mahtaa olla vanhemmissa. Bilsteinit ovat ihan eri luokkaa kuin vakkarit. Joskus olen kuullut väitteen, että iskarit ovat lyhyemmät mutta tolpat kuitenkin ihan samat kuin perusmallissakin.
    Vanhoja katiskoja.

    Comment

    • M325i
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 1529
      • Etelä-pohjanmaa

      #3
      Originally posted by Delphin View Post
      Faceliftin M-technic alustassa madallus on 25 mm ja iskarit ovat Bilsteinin, en tiedä miten mahtaa olla vanhemmissa. Bilsteinit ovat ihan eri luokkaa kuin vakkarit. Joskus olen kuullut väitteen, että iskarit ovat lyhyemmät mutta tolpat kuitenkin ihan samat kuin perusmallissakin.
      Samat on Mtech 1:sessäkin. Ja lyhyemmät on,paksuvartiset bilsteinit.
      E30 ja E46 ///M

      Comment

      • urria
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2006
        • 223
        • Lohja

        #4
        Jep, kiitos taas kerran viisaammille, nuo faktat valaisivat paljon.
        E46 323Ci -99

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎