Jos oikeasti näin on, niin kytkimen työsylinteristä (vaihdelaatikon oikealla puolella) ilmausruuvi auki ja kytkintä polkemaan. Samalla sit nestesäiliöön uutta jarrunestettä ja kun ilmausruuvista tulee vain uutta nestettä niin homma valmis. Jarrupiireillä ja kytkimellä taisi olla yhteinen säiliö?
Jos oikeasti näin on, niin kytkimen työsylinteristä (vaihdelaatikon oikealla puolella) ilmausruuvi auki ja kytkintä polkemaan. Samalla sit nestesäiliöön uutta jarrunestettä ja kun ilmausruuvista tulee vain uutta nestettä niin homma valmis. Jarrupiireillä ja kytkimellä taisi olla yhteinen säiliö?
Eli siis kuskinpuolelta löytyy työsylinteri ja samalla vaivalla otat sen sylinterin irti,putsaat ja vaihdat uudet tiivisteet.
Minulla ainakin oli menny neste niin huonoks että oli semmosia mustia klönttejä kertynyt sylinterin sisälle ja tiivisteet oli jo aika heikossa kunnossa. Ajoittain kylmänä tykkäsi polin painua melkein pohjaan.
Ei maksa uudet tiivisteet kun sen 4 euroa että tosi huonosti menee jos niitä ei oo vara hankkia.
Nojoo ja ei ole kauheasti järkeä lähteä tekemään ylipäätänsä juuri minkäänlaista huoltoa jos aikoo kasata osat nippuun vanhoilla tiivareilla (ok, poikkeuksiakin löytyy missä vanha ehjä tiiviste on ok käyttää uusiks).
Saman homman kun saa tehdä kohtapuolin sit uudelleen.
Comment