Laita 325i:n takakynkkä, käsijarru ja laakeri. M3:n napa ja jarrulevy.
Sit 325i:n satulan kannake ja vaikka e32 735i:n satula.
Hetkinen, meneekös se nyt näin? M3 napa ja levy sekä 325 carrieri kai tuo carrierikin on oltava M3?
E87 navan kanssa tulee kyllä ongelma jarrujen suhteen, onkos sulla minkälainen sunnitelma tuohon kun olet navan prässännyt kiinni? 5mm levikepala levyn alle ja 325 jarrut?
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
E87 navan kanssa tulee kyllä ongelma jarrujen suhteen, onkos sulla minkälainen sunnitelma tuohon kun olet navan prässännyt kiinni? 5mm levikepala levyn alle ja 325 jarrut?
Levikepala ja e46 328i levy ja satula a'la 300.de.
Tuo levike mietityttää, mitenhän sitten joutuuko laittamaan holkin myös navan taakse, vai?
Hetkinen, meneekös se nyt näin? M3 napa ja levy sekä 325 carrieri kai tuo carrierikin on oltava M3?
E87 navan kanssa tulee kyllä ongelma jarrujen suhteen, onkos sulla minkälainen sunnitelma tuohon kun olet navan prässännyt kiinni? 5mm levikepala levyn alle ja 325 jarrut?
Jotan tällästä olen täs miettynyt. Turvallisuus on toinen kysymys, mut ei se sieltä mihinkään pääse lähtemään..
Levikepala ja e46 328i levy ja satula a'la 300.de.
Tuo levike mietityttää, mitenhän sitten joutuuko laittamaan holkin myös navan taakse, vai?
Onkos tuon e46 levyn mitat samat mitä e30 325?
Ei kai tuo tarvitse muuta "kuin" 5mm paksun rinkulan navan ja levyn väliin sen jälkeen pitkillä ruuveilla vain levy ja vanne kiinni. Kyllähän tuon palan jotenkin pitää olla tehty, koska sen pitää keskittää vanne paikalleen eli ei voi olla ihan juosten kustu. Kävisikö esim. H&R 5mm spacer suoraan en tiedä..? Itse kyllä hylkäsin tällaisen virityksen heti alkujaan, koska sopivaa carrieria/levyä ei tuohon e87 napaan nähden löytynyt. Toisaalta kaikki BMW valmistamat jarrujen osat läpikäymällä voisi joku yhdistelmä löytyä, mutta tähän hommaan vaaditaan sitten jo vähintään äitimuori varaosatiskille tms..
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Noh, niin noh. Kyllä tuotakin kannattaisi miettiä :think
Samaa mieltä..
Jos tuo e46 levy on saman kokoinen kuin 325 niin silloin ratkaisu olisi tuossa lyhennetyssä M3 navassa. Tutkin sitä napaa sattuneesta syystä ja mielestäni siitä saisi täysin varman sorvaamalla 5mm laakerille tilaa lisää ja sen jälkeen katkaisemalla napaa vetoakselin päästä saman 5mm. Boorit hieman lyhenee, mutta en jaksa uskoa, että ratkaisevasti heikentäisi rakennetta, ainakaan +200hv tehoilla.
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Comment