eli olis vaihdossa tulossa tommonen 325 ix ja kuullut olen että voimansiirrosa on ongelmia ix malleissa. onko se nyt sit oikeasti heikko lenkki ,koska muuten auto hienossa kunnossa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 ix vioista kyssäriä
Collapse
X
-
Kestävyydestä en tiedä, mutta tuossa ainakin joku juttu http://www.btcf.fi/forum/showthread....ighlight=325ix"Paska analyysi!"
Comment
-
-
Kiinnostaisi tietää miten tuota etukardaania saisi helpoiten jatkettua mahdollisimman pitkälle booreihin. tuskin pelkillä aluslevyillä sitä pohjille asti pystyy saamaan?:think
Olisi tiedossa nimittäin originaali belgiasta tuotu -89 325iX coupe hyvillä herkuilla ja 220000 ajettuna.
Eli vaikka ne boorit olisivatkin jo jonkinverran kuluneet, niin kunhan patentoi kardaanin syvemmälle booreihin, ei pitäisi tämän osalta enää ihan äkkiä hajota kunhan pitää rasvoissa?E34 535 -91
ex.
E28 520 -84
Comment
-
-
Originally posted by metake View PostMitenkäs tuo jatko-osa on käytännössä tehty? Kardaani poikki ja hitsaamalla jatkoa väliin..?
Jakolaatikon sisäänmenon boorien koko pituus käytetty hyväksi, huoltoa varten jos on tarvetta joutuu tiputtamaan koko voimansiirto alas.E36 M3 -94, E30 325ix -89,
Callaway Twin turbo -90, Callaway aerobody -90
Ex: E30 325 -87, E30 325 -89
Comment
-
-
Originally posted by metake View PostMitenkäs jos siihen etuperän laippaan tekis spacerin siten että kardaanin paikka muuttuis hieman taaemmas?
tein joskus hieman paksumman etukardaanin ja samalla vähän pidemmän. Käytin alkuperäisiä päitä ja väliin vain uusi putki.---
Comment
-
-
Originally posted by jarzap View PostOnko kellään tietoa että miten sitte nää e34 koriset nelikot kestää verrattuna e30:iin. Ku itelle on jostain kummasti jääny käsitys että kannattaa olla ainakin e34:sta ostaessa tarkkana sen voimansiirron suhteen:think
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
Comment