Elikkäs koria tutkiskellessa löyty kuskin jalkotilan vasemmasta ylänurkasta tämä perus ruostereikä siitä kohdasta missä jalkotilan,konehuoneen ja sisälokarin pellit yhdistyy.Niin sanotusti sulakerasian vierestä Kaipailisin hyviä vinkkejä jolla reikä olisi helppo hitsata ILMAN kojelaudan purkamista
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 kuskin puolen yläkulman ruostereikä
Collapse
X
-
e30 kuskin puolen yläkulman ruostereikä
BMW E61 535d Msport -06 Carbon Schwarz
BMW E91 325i Msport -06 Sparkling-graphit metallic
EX:BMW E30 325i m-tech2 -89 Lachssilber
EX:BMW E34 525i touring -92 Titansilber
EX:BMW E30 316i bavaria -90 Brilliant Rot
EX:BMW E30 320i motronic -87 Diamantschwarz metallic
EX:BMW E30 316 -85 mattamusta paholainenTags: None
-
-
Paikka hitsattu Oli sielä sit loppujenlopuks pesäpallon kokonen reikä Elikkäs tulevaisuudessa jos joku haluaa sen hitsata niin vetäkää reiän levynen ja noin 5cm pitkä reikä siihen konehuoneen peltiin,että pääsette hitsaamaan yläreunan siitä ruostereiästa.Sen reiän jäkeen sitten vaan lappu siihen tekemäänne reikään ja avot
Ja tosiaan palamista vähentää suuresti se ,että lyötte sinne kajuutan puolelle ruostereikää isomman pellikipon kiinni niin ettei kipinät pääse sisälle
Toimi ainakin hyvin tässä tapauksessa ja toivottavasti techi on ajossa jo 2 viikon päästä,kun kone on takaisin omalla paikallaBMW E61 535d Msport -06 Carbon Schwarz
BMW E91 325i Msport -06 Sparkling-graphit metallic
EX:BMW E30 325i m-tech2 -89 Lachssilber
EX:BMW E34 525i touring -92 Titansilber
EX:BMW E30 316i bavaria -90 Brilliant Rot
EX:BMW E30 320i motronic -87 Diamantschwarz metallic
EX:BMW E30 316 -85 mattamusta paholainen
Comment
-
Comment