joo elikkä tuossa vaihoin öljyt koneseen noin 2vk sitten mutta öljy ei pysy viskosteetissään? eli vetää bensaa tai jotain muuta nestettä (ei vettä) koneeseen? kelläkään mitään samaa vikaa ollut tai tietoa asiasta? ja sitten toinen m40 koneesta koskeva asia, eli nakuttaa aika huolella mutta kun nostaa kierrokset 3500rpm ja pitelee siinä (oli kone kylmä tai kuuma) niin kilisee kun lasitehtaalla mutta yhtäkkiä kilinä loppuu ja tulee venttiilien säksätys tilalle mutta noin 5-10sek sisään kilinä palaa? eli voisiko keinu olla poikki? tosin itse kuulin sellaista tarinaa että jos keinu on poikki niin auto ei käy??
niin koneella on tosin ajettu 301000km (ja auto röpeltää 4000rpm:ästä ylöspäin)
vastauksia kiitos.
niin koneella on tosin ajettu 301000km (ja auto röpeltää 4000rpm:ästä ylöspäin)
vastauksia kiitos.
tietämissä eli tähän on vaan syynä enään nokka ja kannen hilut, ja öljyjä tarkistelin taas ja tutkin kun tuossa oli kysytty että miltä haisee niin tarkemmin ottaen pienehkö bensan vivahde siellä on mutta suurimmaksi osaksi pakokaasu siellä tuoksuu. eli positiivinen asia oli että ikävä KILKATUS loppui ja tilalle tuli ihana M40 Moottorin nakutus
... ja tuota ei kelläkään viisammalla ole mitään harmaata aavisusta mikä se johto/liitin on joka on ilmanmäärä(joku massa se oli) mittarin johdon vieressä (haarautuvat samaan nippuun) no mutta mikä köhän se mahtaa olla ku se ei ole missään kiinni? hyödyllinenkin verme?
..
Comment